۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

میهن سالاری



مهمترین نکته در مورد میهن سالاری این است که میهن سالاری دربرگیرنده حکومت مردمی  هم می باشد . حکومت آینده ایران با هر شکلی می بایست در ابتدا میهن سالار باشد چراکه در سایه میهن سالاری به مردم  سالاری خواهیم رسید . ایران کشوریست با قومیتهای مختلف و به همین دلیل همواره افرادی سودجو وجود دارند که جدایی طلب هستند اما اگر اولویت در حکومت و در ذهن مردم میهن سالاری باشد هرگز به کسی اجازه داده نخواهد شد که حتی سخن از تجزیه بزبان بیاورد . تاریخ همواره ثابت کرده است که ایران زمانی در اوج سعادت و اقتدار بوده است که کشور بر اساس میهن سالاری اداره می شده است . امپراطوری بزرگ هخامنشی تاییدی بر این گفتار می باشد . کوروش بزرگ و داریوش بزرگ همواره به فکر توسعه و ثروتمند کردن و قدرتمند کردن ایران بودند چراکه به این اصل اعتقاد داشتند که مهمترین موضوع ایران می باشد و سربلندی ایران برابر با سربلندی و سعادت ایرانی خواهد بود . تاریخ بارها به ما ثابت کرده است که ایران تنها با یک فرمانروای میهن پرست به اوج خود رسیده است . 
هموطنان عزیز میهن سالاری تنها راه رسیدن به ایران آباد و سرافراز است چراکه تنها در سایه میهن سالاری زخمهایی که طی 1400 سال توسط تازیان وحشی به فرهنگ ایران خورده است ترمیم خواهد شد . یک حکومت میهن  سالار تنها برای فرهنگ ایران و ایرانی - خوشبختی ایران و ایرانی - تاریخ ایران و ایرانی تلاش خواهد نمود  . تنها یک حکومت میهن سالار قادر به حذف دین تازیان از ایران و ذهن ایرانیان خواهد بود . 
در جامعه ای مانند ایران تنها یک حکومت میهن سالار می تواند ارزش های ایرانی را به ایرانیان بازگرداند . چراکه ارزشهای ایرانیان در طول 1400سال  سایه اهریمنی اسلام بسیار تغییر کرده است و دلیل روزگار سیاه امروز ایرانیان هم همین تغییر ارزش می باشد . به یاد داشته باشیم که جامعه ای پیشرفت خواهد کرد و به سعادت خواهد رسید که فرهنگ و تاریخ خود را بشناسد و به آن عمل نماید .
 درد ما ایرانیان این است که هویت خود را فراموش کرده ایم و از ارزشهای ایرانی خود بسیار دور افتاده ایم . فرهنگ ما آلوده به بیماری اسلام شده است و تا زمانیکه این بیماری در فرهنگ ما وجود دارد امکان رسیدن به خوشبختی ملی وجود ندارد . البته فرهنگ  مانند زبان می ماند و جوامع مختلف تحت تاثیر فرهنگهای مختلف قرار می گیرند و فرهنگ خود را ارتقا می دهند . اما متاسفانه ما فرهنگی را درون جامعه خود پذیرفته ایم که کوچکترین وجه اشتراک یا نکته مثبتی در آن وجود ندارد . آمیختن فرهنگ تازی به فرهنگ ایرانی مانند لکه های سیاه بر روی لوح سپید جامعه ایرانی می باشد . یک حکومت میهن سالار قادر به درمان این بیماری فرهنگی وپاک کردن این لکه های سیاه تازی از جامعه ایران خواهد بود برای اینکه تنها هدفش پاسبانی از ایران - ایرانی و ارزشهای فرهنگی ایرانی می باشد  . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر