۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

اظهارات خیرت ویلدرس سیاستمدار هلندی درباره اسلام


اظهارات خیرت ویلدرس سیاستمدار هلندی درباره اسلام در تاریخ 19 فوریه 2013 در استرالیا



خیرت ویلدرس  به‌خاطر فیلمی ضد اسلامی به نام فتنه مشهور شد. او یکبار تاریخ انتشار فیلم خود را تاخیر انداخت. اما سرانجام آن را در ۲۷ مارس سال ۲۰۰۸ پخش کرد.پخش این فیلم واکنش‌های زیادی را در میان مسلمانان برانگیخت. او توسط مسلمانان افراطی به مرگ تهدید شده و مدتی تحت نظر پلیس بسر می‌برد.
قبل از پخش این فیلم وزارت امور خارجه و دولت هلند این فیلم را محکوم کرده بود.
ویلدرس در سخنرانی‌های خود، قرآن را به کتاب «نبرد من» هیتلر تشبیه کرده‌است و عقیده دارد قرآن باید در هلند ممنوع اعلام شود. وی در مصاحبه‌ای گفته است که محمد، پیامبر اسلام، قابل مقایسه با دیکتاتور آلمانی ست: «اگر محمد امروز زنده بود، با او مانند یک جنایتکار جنگی برخورد می‌شد که از کشورش تبعید و یا زندانی می‌شد.» وی می‌گوید این فیلم را به این علت ساخته است که ثابت کند «اسلام و قرآن بخش هایی از یک ایدئولوژی فاشیستی هستند و می خواهند تمامی عقایدی را که ما در جهان دموکراتیک غربی به آن باور داریم، از بین ببرند.»

"همه مسلمانان باید دین خود را به مسیحیت یا بی خدایی تغییر دهند و این به نفع همه مردم جهان می باشد " خیرت ویلدرس , ملبورن - استرالیا

او با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد توهین به کسی را ندارد از محمد بن عبدالله به عنوان یک تروریست , جنگ سالار و بچه باز یاد کرد . و از استرالیا درخواست کرد تا قرآن و مهاجرت از کشورهای مسلمان به استرالیا را ممنوع کند .
سالهاست که اقای ویلدرس تحت حفاظت شدید امنیتی پلیس زندگی می کند اما در جریان سفرش به استرالیا نماینده مسلمان ملبورن به او اطمینان داده که از سوی مسلمانان ملبورن خطری او را تهدید نخواهد کرد . با این وجود آژانسی که مسئول سفر او به استرالیا می باشد گفته است که بیش از بیست  سالن کنفرانس از ترس حملات تروریستی درخواست او را برای اجرای سخنرانی رد کرده اند . 
آقای ویلدرس در سخنان خود بیان کرد که " من اینجا هستم تا درباره اسلامی کردن اروپا با شما صحبت کنم و اگر شما گمان می کنید که آنچه در اروپا اتفاق افتاد در استرالیا اتفاق نخواهد افتاد , کاملا در اشتبا هستید. " او افزود که اسلام بر اساس قرآن می باشد و یهود ستیزتر از کتاب نبرد من "آدولف هیتلر " است . و زندگی نامه محمد بن عبدالله را نمونه بارزی از این عقیده دانست .
محمد یک تروریست , جنگ سالار و بچه بازبود که با یک بچه نه ساله همبستری می شد  . حال اگر 1.5 میلیارد نفر تصور می کنند که او بهترین فرد برای پیروی می باشد لازم است که این تفکر را تجزیه و تحلیل نمایند و قادر باشند درباره آن صحبت کنند . 
در واکنش به سخنان او عده ای از نمایندگان مسلمان او را به داشتن تناقضات فکری و غیر منطقی بودن محکوم کردند که به بدنامی ها خودش پیجیده است و عده ای از هم از دیگر احزاب استرالیا سخنان و عقاید او را ضد سیاستهای استرالیا برای زندگی مسالمت آمیز ملتهای گوناگون در کنار هم دانست . 

ادمین : 
 مردم استرالیا هنوز از خطر انگل اسلام در کشور خود آگاه نشده اند و اگر تاریخ دنیا و مخصوصا خاورمیانه را مطالعه کنند درخواهند یافت که این دین آنها را مانند همه کشورهای مسلمان به تاریکی و بدبختی خواهد کشاند و اگر تصور می کنند که مسلمان روشنفکر وجود دارد کاملا در اشتباه هستند و اگر تصور می کنند که می توانند سعادت کشور خود را با همزیستی با مسلمانان بدست بیاوردند باید گفت که  استرالیا در حال تکرار تاریخ بسیاری از کشورهای ویران شده توسط اسلام می باشد . اما خوشبختانه سیاستمداران تاثیرگذار استرالیا از این خطر آگاه هستند و در سالهای اخیر عکس العملهای شدید هم نسبت به اقدامات مسلمانان این کشور نشان داده اند . 
مردم و دولت های دنیا باید متوجه این موضوع بشوند که اسلام و مسلمان با آزادی - حقوق بشر و پیشرفت کاملا در تناقض قرار دارد بنابراین به فکر درست کردن و خوب جلوه دادن این دین نباشند . اسلام , اسلام است و چیزی به عنوان اسلام خوب و مسلمان روشنفکروجود ندارد .و اگر این موضوع را درک نکنند بدون هیچ شکی همین مسلمانانی که در حال ریشه زدن در آن کشورهای متمدن هستند ستونهای تمدن آنها را خراب خواهند کرد . اسلام مانند سرطان است که ذره ذره جان انسان را می گیرد و چیزی به عنوان سرطان خوب وجود ندارد . 
ایران نمونه بسیار خوبی در تاریخ بشریت است که چگونه این دین اهریمنی توانست بزرگترین تمدن  و وسیع ترین امپراطوری دنیا را نابود کند و اگر روشنگری بزرگان و هوش ذاتی مردم ایران نبود ایران بطور کامل نابود می شد اما خوشبختانه جوانان روشنفکر وطن , امروز کمر همت به پاکسازی ذهن مردم و کشور از اهریمن اسلام بسته اند و اسلام گرایان و ولایتمداران بدانند و یقین داشته باشند که در این راه  کمترین چیزی را که خواهیم داد جانمان خواهد بود . اسلام و اسلام گرایان هیچ جایی رد آینده ایران نخواهند داشت . 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر