۱۳۹۲ فروردین ۵, دوشنبه

حجاب اسلامی نشانه ای از فساد ذهنی دزدان مدینه



 بنده شخصا بر اساس دموکراسی معتقد هستم که نوع پوشش انسانها یک امر کاملا شخصی می باشد و هیچ کسی را نباید به جرم باحجاب بودن یا بی حجاب بودن انتقاد کرد . اما مشکل اصلی در پشت پرده حجاب قرار دارد و آن هم ذهنیتی است که می تواند و توانسته جوامعی را قرنها عقب نگه دارد . حجاب به شیوه اسلامی فقط در دین اسلام وجود دارد و علت آن هم فساد ذهنی محمد و پیروانش است . در ابتدا لازم میدانم علتهای اصلی قدرت گرفتن اسلام را بیان کنم . یکی از علتهای اصلی قدرت گرفتن محمد داشتن پشتیبانی ثروتمند و مشهور مانند خدیجه بود که او را برای بوجود آوردن این دین تشویق و حمایت می کرد . محمد برای اینکه بتواند جامعه را هم سوی خود کند نیاز به آوردن دینی داشت که مطابق با خواسته های اعراب صحرا نشین باشد . خواسته های اعراب از زندگی بطور خلاصه و واضح عبارت بودند و هستند از : قدرت - ثروت - زن . با نگاهی به تاریخ اسلام متوجه خواهید شد که پیروان محمد عده ای راهزن و دزد بودند و علت آوردن آیه هایی که جزیه و قارت اموال نامسلمانان را برای پیروان محمد مشروع می سازد برآورده کردن نیاز پول دوستی پیروانش بود . بنابراین او توانست در مدت کوتاهی ,سپاهی از دزدان و راهزنان را دور خود جمع کند . دلیل دیگر قدرت گرفتن اسلام توجه خاص الله به برآورده ساختن امور جنسی محمد و پیروانش است و برای اعراب بادیه نشین هم بعداز خوردن و خوابیدن هیچ چیزی در زندگی مهم تر از سکس نبود بنابراین دین اسلام متشکل از ذهنیت فاسد محمد و پیروانی بود که جز دزدی و قتل و عام و سکس چیز دیگری از زندگی نمی خواستند . پیروان اسلام با توجه به اینکه دارای یک پیامبر هوس باز و زن باره هستند و الله یی دارند که این زن بارگی را شرعی و قانونی کرده است . بنابراین استفاده از زن به عنوان ماشین سکس یکی از اصول این دین شده است . ذهنیت اسلامی آنقدر درگیر اندام زنانه می باشد که با دیدن هر زنی به تنها چیزی که فکر می کنند همبستر شدن با آن زن می باشد و اصولا تنها فایده زن را هم در همبستری می دانند و زمانیکه یک همچین دیدی نسبت به این مخلوق وجود دارد مسئله حجاب بوجود می آید چراکه با دیدن هر عضوی از بدن زن احساس همبستری به آنها دست می دهد . متاسفانه زنان مسلمان بخصوص محجبه های ایران که کاسه داغ تر از آش هستند اجازه این هرزه نگری نسبت به خودشان را به مردان می دهند .
این طرز تفکر بسیار احمقانه می باشد که مرد با دیدن موی زن میل جنسی اش تحریک شود و جالب اینجاست که مو کمترین سهم در برنگیختن میل جنسی مرد را دارد . اینکه زنی دوست دارد حجاب داشته باشد و آنرا حق خود می داند اشکالی ندارد ولی عقیده و طرز تفکر پنهان پشت این مسئله است که او و جامعه اش را قرنها در ظلمت و تاریکی عقایدش عقب مانده نگه می دارد .
با توجه به اینکه حجاب و اسلامی بودن در کشورهای دیگر هیچ ربطی به ما ندارد اما باید روی این مسئله تاکید داشت که تا زمان وجود داشتن ذهنیت قرآنی و اسلامی در ایران , هیچگاه به آزادی و آبادی نخواهیم رسید چراکه این ذهنیت برگرفته از توحش و فساد اعراب می باشد و هیچ گونه ارتباطی به فرهنگ ایرانی ندارد .  محمد از این دین فقط به عنوان وسیله ای برای بدست آوردن ثروت و قدرت استفاده کرد و آخوند هم امروز فقط برای همین منظور اسلام را بزور بخورد مردم می دهد برای اینکه هیچ عقیده ای مانند عقیده اسلامی بشریت را در قعر چاه عقب ماندگی و نادانی نگه نمی دارد  . 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر