۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

سال 92 سال سرنگونی جمهوری اسلامی






هموطنان عزیز از آنجاکه سید علی گدا هر ساله با وقاحت تمام برای سال نام انتخاب می کند که چیزی هم جز دروغ و عوام فریبی نیست . نسل مبارز در اینجا قصد دارد نام واقعی سال 1392 را اعلام نماید چراکه ایمان داریم می توانیم سال 1392 اسلامی یا بهتر 2572 شاهنشاهی را با این نام در تاریخ ثبت نماییم . هر بهانه ای که یک ملت را وادار به انقلاب و تغییر حکومت می کند امروز در دست ما مردم ایران می باشد .
جناب آقای سید علی گدا , ما مردم ایران هستیم و وابسته به هیچ دولت خارجی و سازمان جاسوسی نیستیم ما همان مردمی هستیم که با وجود دارا بودن ثروتهای هنگفت طبیعی  نود درصد زیر خط فقر هستیم - برای ایجاد کار یا ازدواج مجبور به فروش کلیه هستیم - هر روز در خیابان به جرم بدحجابی کتک می خوریم و تحقیر می شویم - به جرم آزادیخواهی زندانی می شویم - در زندان تجاورز و شکنجه می شویم - آواره در کشورهای دیگر می شویم - خودکشی می شویم - هشتاد درصد جامعه مان به افسردگی دچار می باشند - بخاطر فقر تن فروشی می کنیم - در دنیا تروریست و عقب مانده معرفی می شویم و صدها مصیبت دیگر که خمینی جلاد و تو سید روضه خوان ما را به آنها دچار نموده اید . اما امسال سال ما  می باشد امسال تو را سرنگون خواهیم ساخت .
هموطنان عزیز امسال دیگر جوانانی که برای اعتراض به خیابانها خواهند آمد تنها نخواهند بود . امسال ملت ایران دارای شورای ملی و رهبر می باشد . بنابراین باید مانند همیشه بدون ترس به خیابانها بیاییم و با تکیه بر قدرت خود و پشتیبانی به رهبر دولت موقت امسال رژیم فاسد جمهوری اسلامی را سرنگون سازیم . امسال هیچ بهانه ای برای اجازه ادامه حیات دادن به این رژیم نداریم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر