۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

یک گام تا پیروزی یا نابودی !




روزهای بسیار خطرناکی در ایران در حال سپری شدن است اما افسوس که بسیاری از مردم در خواب هستند . در این روزها می توانیم به پیروزی برسیم اگر که از خواب برخیزیم در غیراینصورت در چاه نابودی که آخوند برای ایرانیان حفر کرده دفن خواهیم شد . 1400 سال آرزوی آخوند برای رسیدن به قدرت در ایران با فتنه سال 57 به ثمر رسید و 35 سال حکومت اهریمنی , آخوند را برای تسلط به مردم ایران کارآزموده کرده است . رژیم جمهوری اسلامی به پایان پروژه خود برای دو دسته کردن جامعه ایران رسیده است . آخوند با برنامه ریزی توانسته امروز ایران را به دو دسته تقسیم نماید و در آینده بسیار نزدیک با موفقیت نتیجه دلخواه خود را خواهد گرفت . مردم ایران به دو دسته تقسیم شده اند ثروتمند و فقیر . بر اساس آمار 90% مردم ایرن زیر خط فقر هستند و آن 10 درصدی هم که مرفه می باشند یا از حاکمان و وابستگان رژیم هستند و یا کسانی هستند که درون رژیم نمی باشند اما برای حفظ موقعیت خود از رژیم حمایت می کنند و چشمان خود را برروی نابودی ایران و مردم ایران بسته اند . آخوند با گسترش روز افزون فقر , ایجاد رعب و وحشت و گسترش خرافات از مردم ایران انسانهایی جادو شده ساخته است که خود را محکوم به بدبختی می دانند و حال سیاست اهریمنی که سید علی گدا در حال اجرا کردن آن است این می باشد که عده ای از این مردم فقیر را با فراهم کردن شرایط خوب زندگی برای آنها و دادن امتیاز به آنها به استخدام خود درآورده است که  آنها را بنام بسیجی ها و لباس شخصی ها می شناسیم . بنابراین اکثریت مردم را به فقر و بدبختی کشانده اند و توسط گروهی از خود مردم,  آنها را سرکوب می کنند وبا این روش امید و جرات را در وجود مردم از بین می برند و مردم بجای اینکه به فکر تغییر شرایط باشند سیاست سازش با محیط را در پیش می گیرند . و در این بین آخوند به یک آرزوی دیگر خود هم رسیده است و آن هم تفرقه بین مردم است چراکه مردم فقیری که جرات مقابله با رژیم را ندارد و از طرفی فشارهای اقتصادی روزبه روز بیشتر آنها را به نابودی می کشاند  در این مرحله مردم به جان هم می افتند و یکدیگر را مقصر این شرایط می دانند . 
ایران راه زیادی تا رسیدن به کشوری مانند کره شمالی ندارد و اگر وارد این دام بشود رهایی بسیار مشکل و شاید هم برای قرنها غیرممکن شود . البته باید عنوان نمایم که اگر مردم ایران در این چاه نابودی سقوط کنند کشوری بسیار بدتر از کره شمالی خواهیم داشت چراکه در کشورهای دیکتاتوری همه کارها برای دیکتاتور و به دستور دیکتاتور انجام می شود ولی در ایران بظاهر همه کارها برای اسلام والله انجام می شود و هر کاری با اراده الله در حال انجام شدن است و مردم مسلمان هم جرات سرپیچی از اراده الله را ندارند . 
تنها راه نجات ما امروز فقط سرنگونی رژیم با اعتراضات سراسری درخیابانها می باشد . ما مردم ایران باید فقط در اندیشه سرنگونی کامل و سریع رژیم باشیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر