۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

پشت پرده اعدام



هیچ انسانی گناهکار بدنیا نمی آید . انسانها در خانواده و جامعه بزرگ می شوند و رفتاری بر اساس آن چیزی که جامعه از آنها خواسته نشان می دهند . در دوران پس از چیره شدن اهریمن در ایران متاسفانه شاهد رشد ناهنجاریهای اجتمایی بوده ایم .    و مقصر این ناهنجاریها به هیچوجه مردم نیستند چراکه اجتماع آنان را وادار به همرنگ شدن با محیط کرده است . دین اسلام بخودی خود دین اهریمن و فساد است و اگر فاسدان با این دین فساد بر یک ملت چیره شوند آن کشور را به بدترین نوع به  تباهی خواهند کشید . کسی که 3000 میلیارد اختلاس می کند براحتی فرار می کند و در بهترین کشورهای دنیا فقط بواسط پول داشتن زندگی می کند . اما کسی که برای درمان بیماری مادرش یا برای رفع گرسنگی خانواده اش مجبور به دزدی می شود سریعا اعدامش می کنند . آیا حکومت کثیف تر و فاسد تر از چنین حکومتی یافت می شود که مردم را وادار به خلاف کند و سپس آنها را مجرم شناخته و اعدام کند . اصولا ایجاد ناامنی و ترس در جامعه از ویژگی های بارز حکو مت اسلامی می باشد و بهترین راه ایجاد ترس توسط حکومت اسلامی کشتار مردم به بهانه های مختلف می باشد . با اعدام حکومت اسلامی هم مخالفان احتمالی و یا نیروهایی که مخالفان از آنها استفاده خواهند کرد را از بین برده است و هم  اظهار وجود کرده و ایجاد خوف و وحشت می نماید . جمهوری اسلامی این کار را به صورت دوره ای و بطور گسترده انجام میدهد و زمان اینکار هم معمولا قبل از هر انتخاب و انتصابی به اوج خود می رسد . حکومت فاسد اسلامی با بوجود آوردن شرایط بسیار سخت زندگی مردم را وادار به خلاف می کند و سپس خلافکاران را اعدام می کند .  شکم خانواده ای که چند روز است غذا نخورده را دعا و توکل سیر نخواهد کرد , باید کمکش کرد و اگر از او حمایت نشود خودش اقدام به حمایت از خودش به هر نحوی خواهد نمود . هموطنان عزیز هر نوع انگلی به محیط خاصی برای رشد نیاز دارد و انگل آخوند برای رشد به یک جامعه فقیر - غمگین - وحشت زده و ناآگاه احتیاج دارد . چراکه جامعه ای با این شرایط خواه ناخواه به فساد کشیده خواهد شد و محیط مناسبی برای رشد انگل آخوند خواهد شد . صدالبته که ما به هیچوجه از اعمال خلاف حمایت نمی کنیم اما شدیدا با کسانی که باعث بوجود آمدن شرایط این خلافها شده اند مبارزه می کنیم . حکومت فاسد سید علی قاتل در این میان به بهانه طرح مبارزه با اراذل و اوباش به خواسته های خود می رسد . اول از همه باید بدانیم که معنی اراذل و اوباش در حکومت اسلامی چیست .

معنی اراذل و اوباش در حکومت اسلامی :

به افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم میزنند مانند : دانشجویان - روشنفکران - نویسندگان - احزاب سیاسی - وبلاگ نویسان - روزنامه نگاران - دختران زیبای بی حجاب ایران زمین - پسران ورزشکار و خوش پوش ایران زمین و در آخر هم دزدان (3000 میلیارد دزدی به حساب نمی آید این قضیه را اینقدر کش ندهید) - قاتلان - قاچاقچیان و مهمتر از همه مردم 

این معنی واقعی اراذل و اوباش در حکومت اسلامی ایران است و ماامروز باید هم این معنی و هم این حکومت را به هر قیمتی که شده تغییر دهیم و یا تباهی ایران را بپذیریم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر