۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

لوگوی من و تهدید توسط دوستان تشنه ولایت سید علی خامنه ای جنایتکار




جناب آقای فلانی از تهدیدات شما و دوستانتان بسیار سپاسگذار هستم چراکه باعث خنده این حقیر را فراهم آوردید و مهر تاییدی بر خشونت دین خود گذاشتید . در اینجا می خواهم خدمت شما عرض کنم که نه تنها همه صفات نوشته شده در این تصویر در مورد قرآن صدق می کند بلکه قرآن و دین شما صفات بسیار زیاد دیگری هم دارند که به دلیل مشکل کمبود جا در تصویر از بیان آنها صرف نظر کردم . 
کلمه سکس : قرآن تنها کتاب دینی است که مشخصا به مسائل سکسی می پردازد . حتی محمد به دلیل رفاقت بیش از اندازه با الله هرگاه که با دیدن یک زن حالی به حالی می شدند سریعا الله آیه نازل می کرد که محمد ما با تو از این حرفها نداریم شوهرش را تهدید کن زیاد حرف زد بکش , زنش بر تو حلال است . 

کلمه تجاوز : در دین و تاریخ اسلام داستان تجاوز به مال و ناموس مردم با حکم رسمی از طرف الله زیاد است . بزرگترین این تجاوز در تاریخ سیاه اسلام تجاوز به سرزمین پاک پارسیان و زنان و دختران باشرف ایرانی بود .

کلمه خشونت :  لازم به توضیح واضحات نیست . جدیدترین مثال برای گفتن, تهدید به بریده شدن زبان توسط دوستان تشنگان ولایت

کلمه قتل : یکی از اساسی ترین اصول زیربنایی اسلام قتل بود . قتل برای بدست آوردن زنان - قتل برای بدست آوردن غنائم - قتل مخالفان و ...

کلمه دزدی : اسلام در کل توسط راهزنان به سرکردگی محمد بوجود آمد .

کلمه تفرقه : یکی از سیاستهای محمد برای اثبات قدرت خودش ایجاد تفرقه بین قبایل مختلف عربستان بود . قرآن سراسر پیروان ادیان دیگر را مشرک و کافر می خواند . 

کلمه دروغ : خود قرآن و اینکه فرستاده و کلام خداوند است بزرگترین دروغ در دین اسلام است .

کلمه نسل کشی : محمد بزرگترین جنایتکار بشری است که در دین خود صریحا دستور به نسل کشی داده است . به عنوان مثال کشتار یهودیان - کشتار ایرانیان

زن ستیزی : در اسلام ارزش زن نصف ارزش مرد است و  زن فقط وسیله ای برای رفع نیازهای مرد است .

وحشت : به جرات می توانم بگویم که محمد  یکی از قدیمی ترین بوجودآورندگان  ترور بود . دین اسلام و تاریخ اسلام با ترور و ایجاد رعب و وحشت گره خورده است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر