۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

دانش الله قسمت اول

الله بسیار موجود باسوادی بوده طوری که همه تئوری های علمی ثابت شده و قطعی را هم زیر سوال برده است عجبا از دانشمندان ناسا که به دروغ و نیرنگ می گویند ماهواره در فضا فرستاده اند و زمین و منظومه خورشیدی را بدقت مطالعه می کنند این دانشمندان بخصوص گالیله از برکت وجود اسلام استفاده نکردند و به خود زحمت داده اند تا فرضیه های علمی کاملا بیهوده را اثبات کنند واقعا که افسوس  که این کافران چشم و دلشان کور است و از علم الله بهره مند نمی شوند . در اینجا چند نمونه از علم الله را به کوری چشم گالیله , نیوتون و رازی و بقیه دانشمندان  عنوان می کنیم بلکه ببینند و دلشان به نور الله شاید روشن شود .

سوره بقره آیه22

الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الأَرْضَ فِرَاشًا وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّكُمْ فَلاَ تَجْعَلُواْ لِلّهِ أَندَادًا وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ
همان [خدايى] كه زمين را براى شما فرشى [گسترده] و آسمان را بنايى [افراشته] قرار داد و از آسمان آبى فرود آورد و بدان از ميوه‏ ها رزقى براى شما بيرون آورد پس براى خدا همتايانى قرار ندهيد در حالى كه خود می‏دانيد.

بعد اونوقت این گالیله بیسواد گفت زمین کروی است و حالا دانشمندان ناسا می گویند ما عکس زمین و بقیه کرات (ببخشید فرشها) را هر روز از وسیله کفرآمیزی به اسم ماهواره ( فیلتر شود ) دریافت می کنیم .خوب ای نادانها این را از الله می پرسیدید .

سوره النحل آیه 15 

وَأَلْقَى فِي الأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِكُمْ وَأَنْهَارًا وَسُبُلًا لَّعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ
و در زمين كوههايى استوار افكند تا شما را نجنباند و رودها و راهها [قرار داد] تا شما راه خود را پيدا كنيد

خوب خدا را هزاران بار شکر فلسفه وجود این کوهها مشخص شد زمین مدام در حالت ویبره قرار دارد و الله کوه را آفرید تا ما تکان نخوریم . الله رودها و جاده ها ( تهران - شیراز بعنوان مثال )  را آفرید (جاده ها را الله می افریند نه وزارت راه) تا ما راه خود را پیدا کنیم . آنوقت این کافران نجس نقشه, ماهواره , جی پی اس , و آخرین دستاورد حرام و نجس گوگل مپ را درست کرده اند تا ما را به فساد دچار سازند همه اینها بخاطر این است که چشمانشان کور است و علم الله را نمی بینند .

ادامه دانش الله را در قسمت بعدی عنوان می کنم در حال حاضر بسیار در حال شگفت زدگی از علم الله هستم .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر