۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

بخش هشتم ( قوانین ضد انسانی قرآن )


قوانین ضد انسانی قرآن 


قرنهاست که مدافعان اسلام سعی در مثبت نشان دادن و انسانی نشان دادن دین اسلام دارند و پیوسته با بر روی تاریخ سیاه و خونین اسلام و همچنین قوانین بسیار ضد انسانی قرآن سرپوش گذاشته اند و آنرا به عناوین متفاوت توجیح کرده اند . و صد البته این توجیهات برای آن دسته از مردمی که متعصبانه به اسلام نگاه می کنند قابل قبول واقع شده است و یا بهتر بگوییم جمع زیادی از مسلمانان هرگز معنی قرآن را به زبان مادری خویش نخوانده اند . مسلمانان چنان کورکورانه و متعصبانه قرآن را پذیرفته اند که حتی دستورات غیر انسانی آنرا هم مقدس می دانند چراکه بر طبق ادعای شیادانه محمد و همچنین باور قرآن و در نتیجه باور مسلمانان قرآن کلام الله بوده و در لوح محفوظ قرار داشته و سپس الله تصمیم گرفته که لوح محفوظ را آشکار کند و از طریق محمد , بندگان خود را از محتویات لوح محفوظ مطلع کند . در ادامه به بررسی معنی آیات قرآن که قوانین سرتاسر زشت و ضد انسانی را مطرح کرده می پردازیم . قوانین همان قرآنی که در خانه همه مسلمانان پیدا می شود و چیزی نیست که بتوان این قوانین را به دروغ به اسلام و قرآن پیوند زد . تنها کافیست قرآن را باز کنند و ترجمه قرآن را به زبان مادر خویش بخوانند .

غیر مسلمانان را بیرحمانه بکشید ( منافقین کسانی هستند که به اسلام ایمان نیاورندند چراکه از ذات شیاد محمد مطلع بودند )

سوره احزاب آیه 60 , 61 : 
(60)البته (بعد از این) اگر منافقان و آنان که در دلهاشان مرض (و ناپاکی) است و هم آنها که در مدینه (بر ضد اسلام) تبلیغات سوء می‌کنند (و دل اهل ایمان را مضطرب و هراسان می‌سازند) دست (از این زشتی و بدکاری) نکشند ما هم تو را بر (قتال) آنها بر انگیزیم (و بر جان و مال آنها مسلط گردانیم) که از آن پس جز اندک زمانی در مدینه در جوار تو زیست نتوانند کرد.(61) و از همه جا طرد می‌شوند، و هر جا یافته شوند گرفته خواهند شد و به سختی به قتل خواهند رسید!


کشتار برای مسلمانان اجباریست حتی اگر نخواهند 
( الله قتل و کشتار را برای مسلمانان واجب می شمارد و حتی اگر عده ای قتل را مکروه می دانند نباید شک کنند چراکه الله از عاقبت کار آنها مطلع است و خیر و صلاح بندگان خویش را میداند )

سوره بقره آیه 216 :
حکم جهاد بر شما مقرّر گردید و حال آنکه بر شما ناگوار و مکروه است، لکن چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده، و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شرّ و فساد شما در آن است، و خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید.


مسلمانان مرتد ( از دین برگشته ) باید کشته شوند .

( الله مجازات های سنگینی برای مسلمانانی که از دین برگشته اند در نظر گرفته است . این آیه ها برای همان دینی است که پیروانش آن را عادلانه ترین و کامل ترین دین می دانند . پیروانی که ادعا می کنند در اسلام و قرآن همه نوع آزادی به بشر داده شده است . )

سوره آل عمران آیه 90 :
كسانى كه پس از ايمان خود كافر شدند، سپس بر كفر [خود] افزودند، هرگز توبه آنان پذيرفته نخواهد شد، و آنان خود گمراهانند.

سوره آل عمران آیه 149 :
اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر از كسانى كه كفر ورزيده‌اند اطاعت كنيد، شما را از عقيده‌تان بازمى‌گردانند و زيانكار خواهيد گشت.

سوره نساء آیه 89 :
همان گونه كه خودشان كافر شده‌اند، آرزو دارند [كه شما نيز] كافر شويد، تا با هم برابر باشيد. پس زنهار، از ميان ايشان براى خود، دوستانى اختيار مكنيد تا آنكه در راه خدا هجرت كنند. پس اگر روى برتافتند، هر كجا آنان را يافتيد به اسارت بگيريد و بكشيدشان؛ و از ايشان يار و ياورى براى خود مگيريد.

سوره نساء آیه 137 :
كسانى كه ايمان آوردند، سپس كافر شدند؛ و باز ايمان آوردند، سپس كافر شدند؛ آنگاه به كفر خود افزودند، قطعاً خدا آنان را نخواهد بخشيد و راهى به ايشان نخواهد نمود.


سوره مائده آیه 115 :
خدا گفت: من آن مائده را برای شما می‌فرستم، ولی هر که بعد از نزول مائده کافر شود وی را عذابی کنم که هیچ یک از جهانیان را چنان عذاب نکنم.

سوره نحل آیه 106 :
هر کس بعد از آنکه به خدا ایمان آورده باز کافر شد-نه آنکه به زبان از روی اجبار کافر شود و دلش در ایمان ثابت باشد (مانند عمار یاسر) بلکه به اختیار کافر شد و با رضا و رغبت و هوای نفس، دلش آکنده به ظلمت کفر گشت-بر آنها خشم و غضب خدا و عذاب بزرگ دوزخ خواهد بود.

سوره نحل آیه های 107 , 108 , 109 :

(107) زيرا آنان زندگى دنيا را بر آخرت برترى دادند و [هم‌] اينكه خدا گروه كافران را هدايت نمى‌كند.
(108) آنان كسانى‌اند كه خدا بر دلها و گوش و ديدگانشان مُهر نهاده و آنان خود غافلانند.
(109) شك نيست كه آنها در آخرت همان زيانكارانند.

الله آدمکشان را دوست دارد

سوره الصف آیه 4 :
خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند!


الله دستور می دهد که سر غیرمسلمانان بریده شود و این راهیست که مسلمانان از طریق آن آزمایش می شوند 

سوره محمد آیه 4 :
و هنگامی که با کافران (جنایت‌پیشه) در میدان جنگ روبه‌رو شدید گردنهایشان را بزنید، (و این کار را همچنان ادامه دهید) تا به اندازه کافی دشمن را در هم بکوبید؛ در این هنگام اسیران را محکم ببندید؛ سپس یا بر آنان منّت گذارید (و آزادشان کنید) یا در برابر آزادی از آنان فدیه [= غرامت‌] بگیرید؛ (و این وضع باید همچنان ادامه یابد) تا جنگ بار سنگین خود را بر زمین نهد، (آری) برنامه این است! و اگر خدا می‌خواست خودش آنها را مجازات می‌کرد، اما می‌خواهد بعضی از شما را با بعضی دیگر بیازماید؛ و کسانی که در راه خدا کشته شدند، خداوند هرگز اعمالشان را از بین نمی‌برد!

نکته قابل توجه این است که الله خودش توان کشتن مخالفان را دارد اما می خواهد پیروانش را آزمایش کند . مگر خود الله نمی گوید که از آنچه در دل بندگانش می گذرد اطلاع دارد پس دیگر چه نیازی به آزمایش کردن می باشد ؟ جواب واضح است الله با وجود اینکه توان کشتن مخالفان را دارد اما آنها بر عهده مسلمانان قرار داده نه برای آزمایش آنان بلکه برای اینکه یک پنجم غنائم جنگی به محمد برسد . 


الله در ترور غیرمسلمانان بر محمد پیشی می گیرد 

سوره انفال آیه 17 :
و شما آنان را نكشتيد، بلكه خدا آنان را كُشت. و چون [ريگ به سوى آنان‌] افكندى، تو نيفكندى، بلكه خدا افكند. [آرى، خدا چنين كرد تا كافران را مغلوب كند] و بدين وسيله مؤمنان را به آزمايشى نيكو، بيازمايد. قطعاً خدا شنواى داناست.

البته الله در جنگ احد قول خود را فراموش کرد و به یاری مسلمانان نرسید .

این خواست محمد نیست که خون بریزد و کشتار کند بلکه دستور الله است و الله  که می خواهد پیامبرش خون کافران را بریزد :


سوره انفال آیه 67 :
هیچ پیغمبری را روا نباشد که اسیران جنگی بگیرد (تا از آنان فدیه گرفته و آنان را رها کند) مگر تا زمانی که خون (ناپاکان را) در زمین بسیار بریزد. شما (ای اصحاب رسول) متاع دنیا را می‌خواهید و خدا آخرت را می‌خواهد، و خدا مقتدر و کارش همه از روی حکمت است.

فدیه یا سربها پول یا اموالی بود که محمد از اسیران در قبال آزاد کردنشان می گرفت . 




الله حامی و مشوق اقدامات تروریستی محمد 

سوره توبه آیه 14 :
شما (ای اهل ایمان) با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دلهای (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد.

 الله در آیات مختلفی به مسلمانان قول داده که آنها را بر دشمنان غالب سازد و دشمنان با خفت و خواری شکست خواهند خورد اما در بعضی موارد الله دچار حواس پرتی می شود و قول خود را فراموش می کند مانند جنگ احد که مسلمانان شکست سختی از قریش خوردند . 


پدر و برادر غیرمسلمان خود را دوست نداشته باشید 

سوره توبه آیه 23 : 
اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، اگر پدرانتان و برادرانتان كفر را بر ايمان ترجيح دهند [آنان را] به دوستى مگيريد، و هر كس از ميان شما آنان را به دوستى گيرد، آنان همان ستمكارانند.

آیا این امکان پذیر می باشد در دینی که باید بین بندگانش صلح و دوستی و محبت برقرار کند ولی در عوض بارها بندگانش را بر علیه دیگر بندگانش بشوراند و حتی در بین نزدیکترین افراد به یکدیگر که برادر و پدر انسان می باشد تفرقه ایجاد کند و به او دستور دهد که اگر برادر و پدر تو دین الله را قبول نکرد نباید آنها را دوست داشته باشید !
البته الله در این آیه به منظور ایجاد تفرقه و نفرت درون خانواده باز هم زن را انسان بشمار نیاورده و فقط سخن از پدر و برادر می کند و سخنی از مادر و خواهر به میان نمی آورد .

غیرمسلمانان نجس هستند 

سوره توبه آیه 28 :
ای کسانی که ایمان آورده‌اید، محققا بدانید که مشرکان نجس و پلیدند و بعد از این سال (که عهدشان به پایان می‌رسد) نباید قدم به مسجد الحرام گذارند و اگر (در اثر دور شدن تجارت و ثروت آنها از شما) از فقر می‌ترسید خدا اگر بخواهد شما را به فضل خود (از خلق و از مشرکان) بی‌نیاز خواهد کرد، که خدا دانا و در کمال عنایت و حکمت است.

الله که از نظر محمد و مسلمانان همان خداوندیست که یهودیان , زرتشتیان و مسیحیان به آن اعتقاد دارند  ولی همین الله به یکباره دیگر بندگان خود را نجس و ناپاک می خواند . 

الله به مسلمانان دستور نژادپرستانه می دهد 

سوره مائده آیه 51 :
ای اهل ایمان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند، و هر که از شما مؤمنان با آنها دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود؛ همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود.

الله بدون هیچ دلیلی این دستور نژادپرستانه را صادر می کند و مسلمانان را از دوستی با مسیحیان و یهودیان برحذر می دارد . اما در واقع دلیلی وجود دارد و اینکه مسیحیان و یهودیان هرگز گول شیادی محمد را نخوردند و حاضر نشدند تا به دستورات و اعمال ضدانسانی محمد تن بدهند بنابراین الله تصمیم می گیرد که مسلمانان نباید با آنان دوستی کنند . 
این دین بر اساس هدف الله باید جهانی شود و مسلمانان هم با تمام وجود به اصل جهانی شدن این دین اعتقاد دارند اما بر اساس این آیه چه وضعی در جهان بوجود خواهد آمد ؟

1- سازمان ملل و دیگر سازمان های بشردوستانه باید از میان برداشته شوند .
2- پیمان های تجاری و اقتصادی با کشورهای غیر مسلمان باید لغو شود .
3- از اختراعات و اکتشافات غیرمسلمانان نباید بهره جست .

 و دهها موارد دیگر که اگر مسلمانان بخواهند بر اساس فرمان الله در سوره مائده آیه 51 عمل کنند باید به زندگی چادر نشینی بازگردند و از پیشرفت علم و تکنولوژی بی بهره بمانند . آیا کدام مسلمان به این دستور الله عمل کرده است ؟ و اگر به دستور الله عمل نکنند چگونه می توانند خود را مسلمان بنامند ؟
بر اساس این آیه مسلمانان حق استفاده از اختراعات , پیشرفتهای پزشکی , تکنولوژی و دهها موارد دیگری را ندارند که همه آنها توسط غیر مسلمانان ساخته شده است . مسلمانان حق استفاده از کامپیوتر و موبایل را ندارند . اگر دچار کوچکترین بیماری شدند ادرار و شیر شتر بخورند و اگر بهبود نیافتند به ناچار باید منتظر مرگ باشند . 
آیا بهتر نیست که مسلمانان تکلیف خود را با کتاب آسمانی شان روشن کنند ؟ و اگر به کتاب آسمانی خود عمل می کنند دیگر چرا از پیشرفتهای بشری که توسط غیرمسلمانان ایجاد شده استفاده می کنند . مگر الله به آنها دستور نداده که با غیر مسلمانا دوستی و رابطه نداشته باشند ؟ مگر الله به آنها نگفته که غیر مسلمانان نجس هستند ؟

شگفتا که هزاران هزار مردم مسلمان کشور پاکیزه اسلامی خود را رها می کنند و به آغوش نامسلمانان نجس پناه می برند !! الله آنها را نجس می داند آیا بهتر نیست که کشور غیر مسلمانان نجس را ترک کنند و به دامان کشور پاک مسلمان خویش پناه ببرند ؟ و یا اینکه دستور الله را نادیده می گیرند و آن را بی ارزش می دانند و بر خلاف دستورش عمل می کنند ؟ 

دست و پای افرادی که بر ضد الله و محمد شورش می کنند باید قطع گردد 

سوره مائده آیه 33 :
همانا کیفر آنان که با خدا و رسول به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که آن‌ها را به قتل رسانده، یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف یکدیگر بِبُرند و یا به نفی و تبعید از سرزمین (صالحان) دور کنند. این ذلت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و اما در آخرت به عذابی بزرگ معذّب خواهند بود.

در هیچ دینی ( البته که اسلام فقط از نظر مسلمانان یک دین آسمانی می باشد ) خداوند به بندگانش دستور نداده که اگر کسی حرف آنان را قبول نکر بنابراین باید به طرز وحشیانه ای کشته شوند . اما الله به مسلمانان دستور می دهد که هر کسی را که دین اسلام را نمی پذیرد به قتل برسانید و دست و پایشان را قطع کنید . 
البته این نوع کشتار فقط از یک ذهن تروریستی می تواند سرچشمه بگیرد . تنها انسانهای روانی می توانند همنوع خود را سلاخی کنند .

چپاول و غارت ( غنیمت ) 

الله سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به ارمغان آورده است . سعادت اخروی همان بهشت و هوای خنک و رودهایی با آب گوارا و حوریان و غلمان بهشتی می باشند . و سعادت دنیوی غارت و چپاول اموال و زن و فرزندان غیرمسلمانان است . 
تنها دلیل اینکه مردم به دین اسلام گرویدند همین سعادت های دنیوی و اخروی بود که الله وعده داده است . از زمانیکه محمد از مکه به مدینه فرار کرد برای بدست آوردن پشتوانه مالی خود و پیروانش دست به راهزنی و غارت اموال دیگران زد . دلیل اینکه پیروان محمد تنها بخاطر غارت اموال و نوامیس مردم با او همراه می شدند را خود قرآن بیان کرده بنابراین این زحمت را از دوش مسلمانان برداشته که برای اثبات خلاف این واقعیت خود را به زحمت بیندازند . هنگامی که محمد در سال 628 میلادی محمد برای زیارت کعبه عازم مکه بود تعداد بسیار ناچیزی او را در این سفر همراهی کردند چراکه پیروانش می دانستند در این سفر خبری از غارت و چپاول نیست . از این رو الله می گوید : 

سوره فتح آیه 15 :
کسانی که (در حدیبیّه تخلّف کردند و) باز نهاده شدند و همراهی با شما ننمودند باز چون برای (فتح خیبر و) گرفتن غنایم حرکت کنید خواهند گفت: بگذارید تا ما هم از شما تبعیت کنیم (و همراه شما بیاییم). غرضشان این است که سخن خدا را (که فرمود غنایم خیبر را تنها حاضران حدیبیّه خواهند گرفت) تغییر دهند. بگو: شما به حقیقت هرگز ما را پیروی نمی‌کنید، خدا از این پیش درباره شما چنین خبر داده. باز (آن مردم بی وفای بد عهد) خواهند گفت: (چنین نیست) بلکه شما با ما حسد می‌ورزید. بلکه ایشان جز عدّه قلیلی همه جاهل و نادانند.



اوال و دارایی های چپاول شده (غنیمت) به مسلمانان تعلق دارد . غنیمت به اموال و دارایی و حتی زن و فرزندان غیرمسلمانان گفته می شود که در جنگ شکست خورده اند و حق مسلمانان می باشند . 

سوره احزاب آیه های 26 و 27 :

(26) و آن گروه اهل کتاب (از یهودان) را که پشتیبان و کمک مشرکان بودند خدا از حصار و سنگرهاشان فرود آورد و در دلشان (از شما مسلمین) ترس افکند تا آنکه گروهی از آنها را به قتل رسانیده و گروهی را اسیر می‌کردید.
(27) و شما را وارث سرزمین و دیار و اموال آنها کرد و نیز سرزمینی را که هیچ بر آن قدم (به جنگ) ننهادید نصیب شما گردانید، و خدا بر هر چیز تواناست.

زنان غیرمسلمان به غنیمت گرفته شده حق مسلمانان است 

سوره نساء آیه 24 :
و نکاح زنان شوهردار نیز (برای شما حرام شد) مگر آن زنانی که (در جنگهای با کفّار، به حکم خدا) متصرّف شده‌اید. این حکم خدا بر شماست، و هر زنی غیر آنچه ذکر شد شما را حلال است که به مال خود به طریق زناشویی بگیرید نه آنکه زنا کنید، پس چنانچه از آنها بهره‌مند شوید آن مهر معیّن که حق آنهاست به آنان بپردازید، و باکی نیست بر شما که بعد از تعیین مهر هم به چیزی با هم تراضی کنید (و بدانید که) البته خدا دانا و آگاه است.

علاوه بر تمامی دستورات ضد انسانی و تروریستی قرآن که فقط می تواند از یک ذهن بیمار و خون آشام سرچشمه بگیرد این نکته را هم باید متذکر بشویم که قرآن از نظر دستور زبان عربی پر از اشتباهات دستور زبانی  می باشد . واین بی معنی بودن و بی سروته بودن را هر کسی که به زبان عربی آشنایی دارد با خواندن قرآن متوجه می شود و این بی سروته بودن آیات قرآن و دستور غلط زبانی استفاده شده در آن حتی خواننده قرآن ترجمه شده را هم گیج می کند . 

در پایان این بخش به بیان دانشمند فرهیخته علی دشتی درباره اشتباهات دستوری قرآن اشاره می کنیم  :

(( قرآن دارای جمله هایی است که غیرقابل فهم بوده و کامل نیستند . ترکیب نارسا و غیر وافی به معنی و مقصود و نیازمند تفسیر , واژه های بیگانه و نامانوس به زبان عرب , استعمال کلمه در معنی غیرمتداول , عدم مراعات مذکر و مونث یا عدم تطابق فعل با فاعل یا صفت با موصوف و ارجاع ضمیر بر خلاف قیاس و دستور یا به نسبت سجع , دور افتادن معطوف از معطوف علیه و موارد زیادی از این قبیل انحرافات در قرآن است که میدانی برای منکران فصاحت و بلاغت قرآن گشوده است و خود مسلمانان متدین نیز بدان پی برده اند و این امر مفسران را به تکاپو و توجیه برانگیخته است ... ))



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر