۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

کشتار بنی قریظه






یکی از جنایتهای بزرگ بشریت توسط محمد بن عبدااله و دستیار آدم کشش علی بن ابیطالب صورت گرفت . بنده این مطلب را صرفا جهت  مطالعه علاقه مندان به تاریخ واقعی اسلام ذکر می کنم . در غیراینصورت کاملا واقف هستم که جانوری به اسم آخوند حتی از این جنایات هم سوء استفاده می کند و آنرا به عنوان زیبایی دین اسلام معرفی می کند که صدالبته ایرانیان هم که علاقه ای به خواندن تاریخ ندارند و اصولا علاقه ای به دانستن حقیقت ندارند داستانهای این جانور دجال ( آخوند ) را با جان دل قبول می کنند . برای من باور این مطلب خیلی مشکل است که پدران و مادران ما به آخوند وحشی و دجالی به اسم خمینی که با افتخار از کشتار و دستورات سکسی پیامبر خود صحبت می کرد , دل دادند . پدران و مادران عزیز تر از جان ایرانی شما باعث شدید که ویروس آخوند به ما سرایت کند , و در حال حاضر باز هم گفته های آخوند را تبعیت می کنید آیا وقت آن نرسیده که  از این خواب 1400 ساله بیدار شوید ؟ چند نسل دیگر باید نابود شود تا ما بیدار شویم ؟
در ادامه مطلب داستان کشتار بنی قریظه را از زبان یکی از موثق ترین  مورخان ارائه می کنم . 
مطالب این وبلاگ صرفا جهت مطالعه کافران نجسی مثل من می باشد و اگر مطلبی باب میل فرشتگان طهارت و پاکی و پیروان اسلام ناب محمدی نیست . جدا پوزش می خواهم .




 الله اکبر از این عدل اسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر