۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

تازی پرستی تا کی ؟


1- جمعی از مردان و زنان ایران زمین که به جرم وطن پرستی توسط نمایندگان الله وحشی به قتل رسیدند . از زمان قتلشان 3 سال و اندی بیشتر نمی گذرد . دانشجو بودند . دانش آموز بودند . ایرانی بودند و برای احقاق حق من و شما جان خود را از دست دادند . دزد نبودند . قاتل نبودند . تجاوز نمی کردند . فقط انسان بودند و جرمشان شرف بود . همین نزدیکی ها هم جان سپردند در همین ایران قلب تهران .
زمان قتل : 3 سال قبل
ملیت : ایرانی
علت قتل : با شرف بودن
محل قتل : ایران - تهران و همین نزدیکی ها 
خدمات : دانش آموز - دانشجو - سرباز - کارمند - کارگر و در کل خدمتگذار میهن


2- نام : حسین بن علی 
زمان مرگ : بیش از 1400 سال قبل
ملیت : تازی 
علت مرگ : درگیری و دعوای خانوادگی برای رسیدن به قدرت بیشتر برای چپاول بیشتر ایرانیان و تجاوز به زنان ایرانی
محل مرگ : کربلا
خدمات به ایرانیان :
طبری می نویسد :” سعید ابن عاص” لشگری راهی گرگان نمود . مردم آنجا از راه صلح آمدند . سپس 100 هزار درهم خراج و گاه 200 هزار درهم خراج به اعراب میدادند . لیکن قرارداد از طرف ایرانیان برهم خورد و آنان از دادن خراج به مدینه سرباز زدند و از اسلام خونين گريزان شدند . یکی از شهرهای کرانه جنوب شرقی دریای خزر شهر “تمیشه” بود که به سختی با سپاه اسلام نبرد کرد . “سعید عاص” شهر را محاصره کرد و آنگاه که آذوقه شهر به اتمام رسید مردم از گرسنگی زنهار ( امان ) خواستند .و به آن شرط که سپاه “سعید ابن عاص” مردمان شهر را نکشد،با او قرار صلح گذاشتند.او نیز این شرط را قبول کرده و سوگند یاد کرد که یک نفر را نکشد!!!لیکن بعد از عقد قرار داد سعید تمام مردمان شهر را به جز یک نفر را در دره ای گرد آورد و تمام افراد شهر را از لب تیغ گذراند .در واقع او به وعده اش عمل کرد و به سوگندش وفادار ماند و همه آن مردمی که منظور او از یک نفر را “هیچکس” می پنداشتند را سر برید.
در این کشتار عبدالله پسر عمر – عبدالله پسر عباس – عبدالله پسر زیبر – حسن ابن علی ( امام حسن ) – حسین ابن علی ( امام حسین ) در راس لشگر اسلام قرار داشتند .
(کتاب تاریخ طبری – محمد جریر طبری – ترجمه ابوالقاسم پاینده – جلد پنجم – چاپ تهران – صفحه 2116)



 ما تا آخرین نفس برای نابودی تازی پرستی در ایران مبارزه می کنیم . شرم بر هرتازی پرستی باد که برای قاتلان و حیوان صفتان تازی عزاداری می کند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر