۱۳۹۱ دی ۲۹, جمعه

مبارزه فرهنگی با آخوند از راه تحریم کمک های مالی به آخوند

اگرچه آخوندها توانستند توسط دجالی به نام خمینی به آرزوی 1400 ساله ی خود برسند و ایران را به عنوان بزرگترین غنیمت اسلامی تسخیر کنند و مانند انگل ثروت و فرهنگ ایران را چپاول نمایند ولی هنوز هم راه امیدی برای درمان این انگل از ایران زمین وجود دارد به شرط اینکه جوانان از خواب غفلتی که قرنهاست پیشینیان را فراگرفته بیدار شود . با توجه به اینکه در حال حاضر قدرت و ثروت به دست این موجودات فاسد و بی ریشه افتاده است ولی یقین داشته باشید که با اندکی آگاهی حکومت سید علی گدا خامنه ای  آخرین ریشه فاسد در ایران خواهد بود اما به شرط اینکه به چند موضوع مهم توجه  داشته باشیم اول اینکه آخوند با بهره گیری از ضعف فرهنگی و ضعف دانش مردم ایران توانست در فتنه 57 به سرکردگی خمینی دجال به قدرت برسد بنابراین مهم ترین راه شکست و پاکسازی این انگل شکستن اصول فرهنگی آخوندی می باشد دومین نکته که بسیار مهم می باشد این است که اکثریت آخوند ها مخصوصا انگل هایی که قدرت سیاسی در ایران دارند از اسلام فقط استفاده ابزاری می نمایند تا به مقاصد خود برسند و آنها خودشان هم از بی محتوا بودن و جعلی بودن دین اسلام آگاهی کامل دارند اما بواسطه اینکه آخوند موجودی بسیار مکار و دجال می باشد و همچنین بازیگری بسیار متبحراست توانسته با ظاهر فریبی , ذهنیت عوام مردم را فریب دهد اما روزگار فریب هم برای آخوند به پایان رسیده است و راهی برای او جز نابودشدن نمانده است و نکته مهم دیگر این است که دست از حرف زدن برداریم و فقط عمل کنیم امروزه جمعیت بسیار زیادی از مردم از اسلام بدگویی می کنند ولی زمان عزاداری و یا رمضان که می رسد تمامی گفته های خویش را فراموش کرده و تبدیل به یک دین دار ناب محمدی می شوند واین معضل مانند  سمی برای  رسیدن به آزاداندیشی و سعادت ایران می باشد . حال از همین امروز باید ضربه زدن مالی به آخوند را آغاز نماییم و به مواردی که عرض خواهم کرد و معتقدم که برای مبارزه فرهنگی مفید می باشند توجه داشته باشید و در صورت منطقی بودن به دور از تعصب به آنها عمل نماییم . 

  •  از پرداخت هر نوع صدقه در صندوق صدقات جدا خودداری نمایید چراکه تمامی این پول ها به جیب آخوندها می رود در غیراینصورت با پول جمع آوری شده از صندوقهای صدقات مثلا فقط شهر تهران می توانستند کاری کنند که هموطنان زلزله زده آذربایجان در سرمای زمستان بی خانمان و بی سر پناه نباشند . هموطنان عزیز این مسائل به ظاهر پیش پا افتاده و بی اهمیت جلوه می نماید اما همین مسائل به ظاهر پیش پا افتاده مهمترین دلایل به وجود آمدن روزگار امروز ایرانیان هستند . 


  •  خواهشا از شما تقاضا می کنم که جلوی بزرگترین مرکز دجالی و دزدی آخوندها یعنی حرم رضا را تحریم نمایید . سالانه میلیاردها تومان از این طریق آخوندها را ثروتمند تر می نمایید و همچنین از پرداخت حتی کمترین مبلغ هم به امام زاده ها و دیگر مراکز جعلی خودداری نمایید . واقعا این مطلب شرم آور است که هنوز هم برای رفع بلا و رسیدن به حاجت به امام زاده ها پول می دهیم.
  •  هموطنان عزیز تمامی پول هایی که بابت خمس و ذکات می دهید مستقیما به جیب آخوند ها میرود .
  •  آیا می دانید ایرانیان  که سالیانه میلیونها دلار به جیب اعراب می ریزند تا به زیارت بت خانه کعبه بروند و به دزدان مدینه ادای احترام کنند . با تحریم سفرهای حج بزرگترین ضربه را به آخوند وارد خواهید نمود .
  •  دیدن برنامه های تلوزیونی مذهبی را تحریم نمایید فقط کافیسن لیست ساعات برنامه ها را داشته باشید و در ساعات پخش آن برنامه ها آن کانال را تماشا نکنید .
  • خرید هر نوع کتاب - دی وی دی و هر رسانه دیگری که توسط آخوند تولید می شود  را تحریم کنید .

  • تحریم برگزاری مراسم روضه خوانی و عزاداری در خانه ها در این مورد باید جوانان اجازه برگزاری اینگونه مراسم را در خانه خود ندهند و به والدین خود بصورت منطقی علت این تحریم را بازگو نمایند .
  • شناسایی قطب های تجاری که در دست آخوندها و آخوند زاده ها می باشد و تحریم استفاده از خدمات و محصولات آنها . ( در مقالات بعدی حتما به تجارت های عمده ای که در دست آخوند می باشد اشاره خواهم کرد و کاملا واقف هستم که امروزه عمده تجارتها در دست آخوند می باشد اما می توان برای آنها جایگزین پیدا کرد و یا حداقل از آن محصولات در صورت ضروری نبودن استفاده نکرد .. این انقلاب و مبارزه فرهنگی باید شکل بگیرد و ما هم باید تبعات آن را بپذیریم . و یقین  داشته باشیم که با مدتی صبر و تحمل و ادامه مبارزات به آزادی و سعادت دست خواهیم یافت .

با سپاس و درود بر همه ایرانیان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر