۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

رایزنی فرهنگی برای اشاعه فرهنگ تازیان

سفارتهای جمهوری سید علی گدا خامنه ای نهایت تلاش و  سرمایه گذاریها را به خرج می دهد تا فرهنگ ایرانی را اسلامی و مردم ایران را عاشق اهل بیت و در کل مردم ایران را به نحوی همکار خود در دنیا نشان دهد . در تایلند هم آقایان تشنه ولایت نهایت سرمایه گذاری و تبلیغات  انجام می دهند تا فرهنگ ایرانی را کاملا یک فرهنگ اسلامی و عربی جلوه دهند . جمهوری اسلامی در کشورهای آسیای شرقی مانند اندونزی - مالزی و تایلند دست به تبلیغات اسلامی بسیار گسترده می زند واین اقدامات می تواند زمینه سازی برای ایجاد بستری  باشد تا در آینده که قدرت خود را در سوریه و لبنان و ... از دست داد بتواند در این کشورها سرمایه گذاری نماید و محیطی برای رشد و قدرت گرفت نیروهای برون مرزی خودایجاد نماید . اما برای بوجود آوردن این بستر ابتدا باید به مسلمانان آسیایی کاملا ارادت خود را نشان دهد تا در مواقع لازم از آنها استفاده ابزاری نماید . سید علی خامنه ای در بدترین روزهای حکومت خود بسر می برد چراکه حکومت های حامی خود را یکی پس از دیگری از دست می دهد بنابراین یکی از گزینه هایی که برای او باقی می ماند جذب کردن مسلمان های کشورهای غیر عربی است .
یکی از مهمترین وظایفی که ما ایرانیان داریم این است که به هر نحوی خود را جدا از حکوت و برضد فعالیتهای آن نشان دهیم . با این کار حکومت آخوندی را کاملا تضعیف خواهیم کرد  بهترین و آسان ترین راه هم اشاعه فرهنگ ایرانی و ضد عربی خودمان است . حکومت هیت عزاداری برای حسین و محمد قاتل برگزار می کند و در مقابل ایرانیان باید مراسم بزرگداشت برای بزرگان ایران زمین برگزار نمایند. کشور ما صدها انسان بزرگ داشته است که یاد آنها را گرامی بداریم . ایرانیان مقیم هر کشوری در سطح بودجه مالی خودشان باید اقدام به تشکیل مراسم بزرگداشت برای بزرگان ایرانی نمایند . و این فرهنگ گمشده را احیا کنند . روش انجام این کار هم میتواند با تشکیل مراسم و جشن باشد و هم بسیار ساده و از طریق انتشار بروشور به دو زبان فارسی و انگلیسی در سطح اینترنت باشد . هیچ ضربه ای مهلک تر از بی اهمیت نشان دادن حکومت آخوند توسط مردم ایران نمی تواند بنیاد آخوند و آخوندیسم را نابود کند . و این را  به خاطر داشته باشیم که اعراب وحشی زمانی که به ایران حمله کردن بعد از کشتار و تجاوز به ایرانیان اقدامات بسیار گسترده ای برای نابود کردن فرهنگ ما انجام دادند . 
و چه خوب می شود که بسیاری از ما ایرانیان دست از نان به نرخ روز خوردن برداریم و در این مجالس آخوندها شرکت نکنیم اما متاسفانه از بازرگان گرفته تا دانشجو این دکان آخوندها را همچنان گرم نگاه  داشته اند . بد نیست کمی دوستان بیشتر در خلوت خود فکر کنند و دست از حمایت فرهنگی جمهوری اسلامی بردارند . و این را یقین داشته باشند که وضعیت تغییر خواهد کرد و در آینده ایران نان به نرخ روز خورها هیچ جایی ندارند . 

مرگ بر سید علی خامنه ای قاتل         نابود باد اسلام            زنده باد ایران زمین 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر