۱۳۹۲ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

قرآن کثیف ترین کتاب سیاسی



در ابتدا لازم به ذکر می باشد که کمی درباره واژه الله صحبت شود . این نکته خیلی جالب می باشد که مسلمانان بر این عقیده هستند که الله اولین بار با محمدبن عبدالله صحبت کرد یعنی اینکه الله یی تا قبل از نزول استاد زبان عربی یعنی جبرئیل به محمد وجود نداشته است و حال باید ببینیم که این الله یی که پسوند نام پدر محمد می باشد از کجا آمده است ؟ الله نام یکی از بتهای بزرگ و مقدس اعراب برای سالیان درازی حتی قبل از متولد شدن محمد بوده است که هر ساله بنا بر سنت اعراب از سرتاسر عربستان برای ادای احترام و تقدیم قربانی برای بتهای درون کعبه که نام یکی از بزرگترین این بتها الله بوده است به مکه می آمدند و در واقع سنت حج هم سالیان درازی قبل از متولد شدن محمد در بین اعراب اجرا می شده است . 

در مورد قرآن داستان از این قرار است که محمد قرآن را در دو قسمت از طرف الله دریافت کرده است . 88 سوره اول قرآن که طی 10 سال از بعثت تا هجرت در مدینه توسط محمد ساخته شده است را سوره های مکی می نامند . و سوره های که طی 13 سال هجرت در مدینه توسط محمد ابداع شد را سوره های مدنی می نامند که شامل 26 سوره می باشد . زمانیکه این سوره ها را مطالع می کنیم بوضوح متوجه خواهیم شد که سوره های مکی دارای زیربنای روحانی می باشد که پیوسته مردم را ارشاد می کند اما ناگهان تصمیم الله در مدینه تغییر پیدا می کند و سوره های پر از خشم و انحطاط مدنی را در مدینه به محمد نازل می کند . دلیل این قضیه این است که محمد با وجود اینکه یک بیمار روانی بود اما می توان از او به عنوان باهوش ترین فرد آن دوران نام برد محمد زمانیکه در مکه بود و نیاز به جذب مردم داشت لحن نرمی در سوره ها بکار می برد اما در مدینه که خود را دارای پیروان زیادی می دید ناگهان باطن اهریمنی خود را آشکار ساخت و افکار شیطانی و شخصیت بیمار خودش به عنوان گفتارهای الله به مردم تحمیل کرد . 
در اینجا لازم می باشد که  یکی از سیاستهای محمد برای جذب پیروان و عمل کردن به افکار شیطانی او نام برده شود . در بین اعراب آن زمان و البته این زمان هیچ موهبتی بالاتر از زن وهمبستری نمی باشد . اعراب بادیه نشین همواره در آرزوی داشتن یک زن زیبا بودند . اما چون اکثر آنها در بیابان زندگی می کردند قادر به ازدواج نبودند و حتی توانایی مالی برای ازدواج نداشتند . بنابراین محمد از این نیاز آنها سوء استفاده کرد و در قرآن پیروان خود را به کشتار و قتل و غارت فراخواند و در عوض این کارها آنها را مطمئن می شاخت که الله به هر کدام از آنها 70 دختر باکره خواهد داد که هرگز پیر نمی شوند و هرگز باکرکی خود را نیز از دست نخواهند داد بنابراین برای اعراب بادیه نشین که راهزنی و قتل کاری روزمره بود و حال آنکه الله یی پیدا شده که در صورت پیروی آنها از محمد آنها را به آرزوی همیشگی خود به بهترین نحو خواهد رساند . بنابراین با جان و دل به اوامر محمد برای قتل و تجاوز عمل می کردند . 
اصولا خواندن قرآن و پی بردن به شیطانی بودن این دین بسیار ساده تر و آسان تر از قبول این دین به عنوان یکی دین الهی می باشد اما مردم ایران فقط و فقط به دلیل ترس و وحشت بوجود آمده طی قرن ها حاضر به قبول این واقعیت نیستند . اما دیر یا زود این دین شیطانی دیگر جایی در ایران نخواهد داشت چراکه نسل مبارز ایران هدفی جز نابود کردن این اهریمن ندارد . 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر