۱۳۹۲ فروردین ۱۰, شنبه

تیر خلاص خمینی و احمدی نژاد



با توجه به اینکه در طول تاریخ ایران و حتی در تاریخ جهان هیچ رژیمی منحوس تر و شیطانی تر از جمهوری اسلامی وجود نداشته است . اما شورش 57 توسط عوامل خمینی و پدران و مادران نادان ما دارای مزایایی هم بوده است . اگر محمد رضا شاه کشور را بواسطه ایران دوستی اش ترک نکرده بود و مانند بشار اسد به کشتار مردم مبادرت می ورزید . امروز از او به عنوان جلاد زمان و اهریمن یاد می کردند و از خمینی به عنوان فرشته الهی نام برده می شد . محمد رضا شاه ایران را به دو دلیل ترک گفت اول اینکه بواسطه عشق عمیقی که به  میهن و مردم اش  داشت حاضر به خونریزی بیشتر نبود و دوم اینکه او می دانست که چه بر سر مردم خواهد آمد و اشکهای آخرش برای ترک ایران نبود برای آن بود که میدانست مردم به چه مصیبتی گرفتار خواهند آمد . 
خمینی دجال تیر خلاص را به اسلام در ایران وارد نمود . مردم ایران که از این دین تازی بشدت حمایت می کردند و به هیچ عنوان حاضر به شنیدن حتی کوچکترین انتقادی از آن نبودند امروز به مردمی تبدیل شده اند که نه تنها اسلام گریز بلکه اسلام ستیز هم شده اند. از زمان وقوع شورش 57 تا به امروز نسلها شاهد کشتارها و تجاوزات آخوندها به نام اسلام بودند و اگر تا دیروز حتی با نشان دادن اسناد تاریخی معتبر آنها را از ماهیت واقعی اسلام آگاه می کردیم ولی آنها همچنان در دفاع از دین محمد تازی شمشیر از رو می بستند امروز با چشمان خود و نه تنها به گواه تاریخ شاهد وحشیگری و شیطانی بودن این دین هستند . خمینی و پیروانش در طی این 33 سال طوری اسلام را در نظر مردم ایران سیاه کردند و ماهیت واقعی آن را به مردم نشان دادند که هیچ حکومتی حتی  با یک قرن تبلیغات فرهنگی هم نمی توانست ماهیت واقعی دین وحشی تازیان را به مردم بشناساند .
در طول سه دهه حکومت آخوند چهره واقعی جمهوری اسلامی و شخص جنایتکار خامنه ای به دلایل مختلف مانند درگیری های مردم در جنگ با عراق و دوران بعد از جنگ  برای مردم بطور واضح  نمایان نشده بود . اما در دوران  شخص احمدی نژاد چهره پلید و فاسد جمهوری اسلامی و چهره جنایتکار خامنه ای بطور کامل برای مردم نمایان شد و جای شکرگزاری دارد که چنین فردی ریاست جمهوری ایران را بدست گرفت تا ضربه نهایی به پیکر فاسد جمهوری اسلامی را بزند . با اقدامات احمدی نژاد که کشور را بسوی فقر و تحریم کشانده است و در دوران او پرده از روحیه خون آشام خامنه ای برداشته شد . به جرات می توان گفت که انقلاب مردمی ایران بزودی به وقوع خواهد پیوست .
در اینجا لازم می دانم از پدران و مادران بیسواد و ناآگاه  ایران زمین که دست در دشت شورشیان سال 57 دادند تقاضا کنم که برای جبران سوزاندن و نابود کردن 3 نسل ایران امروز دست بر دست جوانان آزادی خواه داده تا بزرگترین اشتباهی را که در طول تاریخ ایران مرتکب شدند را جبران نمایند . صد البته که دیگر نمی توان آب ریخته را جمع کرد چراکه این نسلها نابود شدند ولی هنوز زندگی ادامه دارد و نسلهای بعدی وجود خواهند اشت که درباره ما قضاوت کنند . 






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر