۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

تاریخ اسلام بخش سیزدهم ( یاوه گویی های قرآن )



یاوه گویی در قرآن

عالمان دین اسلام و یا بطور مشخص آخوند که قرآن و اسلام منبع درآمد آنان می باشد , مسلمانان را به این اصل معتقد ساخته اند که قرآن را باید به زبان وحی که عربیست خواند . همگی ما بیاد داریم که در زمان کودکی و نوجوانی که هنوز موفق به شناخت واقعیت اسلام نشده بودیم از پدران و مادران خود و همچنین از معلمان بسیار می شنیدیم که خواندن قرآن به زبان عربی بسیار ثواب دارد و باید قرآن را به زبان عربی خواند . این نوع تبلیغ برای خواندن نسخه عربی قرآن فقط یک دلیل دارد و آنست که آخوند نمی خواهد مردم از درونمایه واقعی قرآن آگاهی یابد . چراکه اگر قرآن به زبانی فارسی برای ایرانیان و زبان بومی غیر ایرانیان خوانده شود به هیچ عنوان تا کنون جمعیت مسلمانان به تعداد امروز نبود و چه بسا اینکه این دین تابحال منحل و منفور نیز شده بود . قرآن آفریدگار جهان را الله می نامد و بارها صفاتی مانند عظیم , حکیم و داناترین را به الله نسبت می دهد . الله ی که جهان را آفریده و عالم مطلق می باشد . حال در این فصل به این موضوع می پردازیم که سواد این الله عالم مطلق در چه اندازه ای می باشد ؟ و تا چه اندازه ای از جهانی که خودش بقول قرآن آفریده اطلاعات دارد!

آفرینش زمین و آسمان برای الله چه مدتی طول کشید ؟

الله که آفریننده هستی می باشد آمارهای بسیار متفاوتی از مدت زمانی که آفرینش هستی طول کشیده می دهد . ظاهرا الله دچار اختلال حواس شده و به خوبی به یاد ندارد که چه مدتی آفرینش هستی به طول انجامید :

آفرینش زمین و آسمان در شش روز

سوره اعراف آیه 54
پروردگار شما آن خدایی است که آسمانها و زمین را در شش روز خلق کرد، آن گاه بر عرش (فرمانروایی) قرار گرفت، روز را به پرده شب (و به عکس) در پوشاند که با شتاب در پی آن پوید، و نیز خورشید و ماه و ستارگان را مسخّر فرمان خود آفرید. آگاه باشید که ملک آفرینش خاص خداست و حکم نافذ فرمان اوست، بس منزه و بلند مرتبه است خدای یکتا که پروردگار عالمیان است.

سوره هود آیه 7 
و اوست خدایی که آسمانها و زمین را در فاصله شش روز آفرید و عرش با عظمت او (شاید یک معنی عرش که روح و حقیقت انسان است اینجا مراد باشد) بر آب قرار داشت (شاید مراد از آب علم باشد) تا شما را بیازماید که عمل کدام یک از شما نیکوتر است. و محققا اگر به این مردم بگویی که پس از مرگ زنده خواهید شد، همانا کافران خواهند گفت که این سخن را هرگز حقیقتی جز سحر آشکار نیست.

سوره فرقان آیه 59
آن خدایی که آسمانها و زمین و هر چه در بین آنهاست همه را در شش روز بیافرید آن گاه همین خدای رحمان بر عرش (قدرت و فرمانروایی) قرار گرفت، پس از خداشناسی آگاه، حقیقت را بازجو.

سوره سجده آیه 4
خدا آن کسی است که آسمانها و زمین و هر چه در بین آنهاست همه را در مقدار شش روز بیافرید، آن گاه بر عرش (فرمانروایی) قرار گرفت، شما را غیر او هیچ (در عالم) یار و یاور و شفیع و مددکاری نیست، آیا تذکر نمی‌یابید؟


آفرینش زمین و آسمان در 2 روز

سوره فصلت آیه 9
بگو که آیا شما به خدا که زمین (جهان) را در دو روز بیافرید کافر می‌شوید و بر او مثل و مانند قرار می‌دهید؟! او خدای جهانیان است (نه بتها و معبودان شما. در این آیه شریفه شاید یک معنا عالم اجسام باشد و دو روز، دو نوع بسیط و مرکب یا جواهر و اعراض اجسام مقصود باشد).

 آفرینش زمین و آسمان در 4 روز

سوره فصلت آیه 10 
و او روی زمین کوهها برافراشت و انواع برکات (و منابع از معادن و چشمه‌ها و درختان) بسیار در آن قرار داد و قوت و ارزاق اهل زمین را در چهار روز (برای هر شهر و دیاری) مقدّر و معیّن فرمود و روزی طلبان را یکسان در کسب روزی خود گردانید (تا همه روزی خورند).

در جای دیگری قرآن در کل عدد را فراموش می کند و به الله قدرت کن فیکون می دهد .

سوره بقره آیه 117
او آفریننده آسمانها و زمین است و چون اراده آفریدن چیزی کند، به محض آنکه گوید: موجود باش، موجود خواهد شد.

حال براستی مسلمانان تکلیف مدت زمان آفرینش را مشخص کنند . الله ی که قدرت آفرینش همه چیز رابر اساس سوره بقره آیه 177 در یک لحظه دارد ولی آفرینش هستی شش روز , 4 روز یا دو روز و یا در کل 8 روز طول کشیده است . 

آیا الله مدت زمان آفرینش را فراموش کرده است ؟ و یا محمد زمان آن را اشتباه در قرآن آورده است و یا جبرئیل هنگام نزول قرآن به محمد دچار اشتباه شده است !؟ در واقع هیچ دلیلی برای این تناقضات وجود ندارد مگراینکه یک فرد شیاد دچار اشتباه شده باشد .

الله زمین و آسمان بهم چسبیده را جدا می کند 

 سوره انبیا آیه 30 
آيا كسانى كه كفر ورزيدند ندانستند كه آسمانها و زمين هر دو به هم پيوسته بودند، و ما آن دو را از هم جدا ساختيم، و هر چيز زنده‌اى را از آب پديد آورديم؟ آيا [باز هم‌] ايمان نمى‌آورند؟

الله دلیل تکان نخوردن زمین را آشکار می کند

 سوره انبیا آیه 31
و در زمین، کوه‌های ثابت و پابرجایی قرار دادیم، مبادا آنها را بلرزاند! و در آن، درّه‌ها و راه‌هایی قرار دادیم تا هدایت شوند!

الله 7 آسمان و 7 زمین آفرید

سوره الطلاق آیه 12
خدا همان كسى است كه هفت آسمان و همانند آنها هفت زمين آفريد. فرمان [خدا] در ميان آنها فرود مى‌آيد، تا بدانيد كه خدا بر هر چيزى تواناست، و به راستى دانش وى هر چيزى را در بر گرفته است.

و حال این سوال پیش می آید که ما یک زمین را می شناسیم ! آن 6 زمین دیگر کجا هستند ؟


چند مشرق و جند مغرب وجود دارد ؟ 

الله ظاهرا ریاضیاتش بسیار ضعیف می باشد و همواره در بیان اعداد دچار مشکل می شود یکی از این مشکلات ریاضیاتیش در عنوان تعداد مشرق و مغرب است .

جهان دارای یک مشرق و یک مغرب می باشد 

سوره بقره آیه 258
آیا ندیدی که پادشاه زمان ابراهیم (علیه السّلام) به دلیل حکومتی که خدا به او داده بود درباره (یکتایی) خدا با ابراهیم به جدل برخاست؟ چون ابراهیم گفت: خدای من آن است که زنده گرداند و بمیراند، او گفت: من نیز زنده می‌کنم و می‌میرانم. ابراهیم گفت که خداوند خورشید را از طرف مشرق برآورد، تو اگر توانی از مغرب بیرون آر؛ آن نادان کافر در جواب عاجز ماند؛ و خدا راهنمای ستمکاران نخواهد بود.

سوره معراج آیه 40
چنین نیست، سوگند به خدای مشرق‌ها و مغرب‌ها که ما قادریم.

سوره مزمل آیه 9 
همان خدای مشرق و مغرب عالم که جز او هیچ خدایی نیست او را بر خود وکیل و نگهبان اختیار کن.

جهان دارای دو مشرق و دو مغرب می باشد 

سوره الرحمن آیه 17
پروردگار دو خاور و پروردگار دو باختر.

و یا چندین مشرق و مغرب !!

سوره الصافات آیه 5
همان خدای یکتا که آفریننده آسمانها و زمین است و هر چه بین آنهاست و آفریننده مشرق‌ها (و مغرب‌ها) است.

خورشید و ماه لباس درخشان بر تن می کنند !

بر اساس نوشته تاریخ طبری که از اوبذر غفاری روایت می کند :

(( من در یک روز هنگام غروب شانه به شانه محمد راه می رفتم . ما به گونه دائم به خورشید نگاه می کردیم تا غروب کرد . من از پیامبر الله پرسش کردم , خورشید پس از غروب به کجا می رود . او پاسخ داد : آن در آسمان غروب می کند آنگاه هنگام طلوع تا آن اندازه از یک آسمان به آسمان دیگر می رود تا به آسمان هفتم که بالاترین آسمان است می رسد . و هنگامی که به زیر عرش اللع می رسد همراه با فرشتگانی که از او نگهداری می کنند به سجده می افتند .آنگاه خورشید می گوید ای الله بزرگ فرمان می دهی از کجا طلوع کنم ؟ از همان جا که غروب کردم و یا از  محلی که به گونه عادی طلوع کنم ؟ انگاه به محلی می رود که شبها در آن سکونت دارد و در زیر عرش الهی واقع شده است . سپس جبرئیل برایش لباس درخشانی می آورد که نورش از عرش الهی گرفته شده و به اندازه ایست که باید در روز به زمین بتابد . آن لباس در زمستان ها بلندتر در تابستان ها کوتاه تر و در بهار و پاییز متوسط می باشد . خورشید آن لباس را می پوشید و در هوای آسمانها آزادانه گردش می کند تا زمان طلوعش فرارسد .
محمد ادامه می دهد ماه نیز همین مراحل را طی می کند تنها تفاوتش اینست که لباسی که جبرئیل برایش می آورد نورش از یکی از چهارپایه های عرش الهی تامین می شود . ))


محل غروب خورشید در قرآن 

سوره کهف آیه 86 
تا آنگاه كه به غروبگاه خورشيد رسيد، به نظرش آمد كه [خورشيد] در چشمه‌اى گِل‌آلود و سياه غروب مى‌كند، و نزديك آن طايفه‌اى را يافت. فرموديم: «اى ذوالقرنين، [اختيار با توست‌] يا عذاب مى‌كنى يا در ميانشان [روش‌] نيكويى پيش مى‌گيرى.»

حتی محمد و الله نیز درباره محل غروب خورشید اختلاف نظر دارند و یا بهتر است بگوییم که محمد هنگام روایت این داستان برای ابوذر یادش رفته که آیه 86 سوره کهف را نازل کرده است . 

بدر و هلال ماه نشانه چیست ؟

 سوره بقره ایه 189
(ای پیغمبر) از تو سؤال کنند که سبب بدر و هلال ماه چیست؟ جواب ده که در آن تعیین اوقات عبادات حج و معاملات مردم است. و نیکوکاری بدان نیست که از پشت دیوار به خانه درآیید (چه این کاری ناشایسته است) ولی نیکویی آن است که پارسا باشید و به خانه‌ها (و به هر کار) از راه آن داخل شوید، و تقوا پیشه کنید، باشد که رستگار شوید.


الله آسمان را نگه داشته تا روی زمین نیفتد 

سوره حج آیه 65 
آيا نديده‌اى كه خدا آنچه را در زمين است به نفع شما رام گردانيد، و كشتيها در دريا به فرمان او روانند، و آسمان را نگاه مى‌دارد تا [مبادا] بر زمين فرو افتد، مگر به اذن خودش [باشد]. در حقيقت، خداوند نسبت به مردم سخت رئوف و مهربان است.

حمله موشکی الله به اجنه و شیاطین جاسوس 

سوره جن آیهای 9 و 8 
و جنّیان گفتند ما به آسمان بر شدیم (تا اسرار وحی را استراق کنیم) لیکن یافتیم که آنجا فرشته نگهبان با قدرت و تیر شهاب آتشبار فراوان است.و ما (پیش از نزول قرآن) در کمین شنیدن سخنان آسمانی و اسرار وحی می‌نشستیم اما اینک هر که (از اسرار وحی الهی) سخنی بخواهد شنید تیر شهاب در کمینگاه اوست.

سوره الصافات آیه های 10-6 
ما نزدیکترین آسمان را به زیور ستاره ها بیاراستیم. و [آن را] از هر شيطان سركشى نگاه داشتيم! تا شیاطین هیچ از وحی و سخنان فرشتگان عالم بالا نشنوند و از هر طرف به قهر رانده شوند.هم به قهر برانندشان و هم به عذاب دائم (قیامت) گرفتار شوند.جز آنکه کسی (از شیاطین چون خواهد از عالم بالا) خبری برباید هم او را تیر شهاب فروزان تعقیب کند

کره زمین ثابت و بدون حرکت

الله یی که آفریدگار و عالم مطلق می باشد و بر هر چیزی آگاهی دارد به اینگونه دانش فضایی خود درباره زمین را بیان می نماید .

سوره لقمان آیه 10 
(سقف رفیع) آسمانها را بی‌ستونی که به حسّ مشاهده کنید خلق کرده و کوههای بزرگ را در زمین بنهاد تا شما را نجنباند و در روی زمین انواع مختلف حیوانات را منتشر و پراکنده ساخت، و هم از آسمان آب باران فرود آوردیم و به آن آب در روی زمین نباتات پرفایده برویانیدیم.

سوره نحل آیه 16
و در زمين كوههايى استوار افكند تا شما را نجنباند، و رودها و راهها [قرار داد] تا شما راه خود را پيدا كنيد.

سوره انبیاء آیه 31
و در زمين كوههايى استوار نهاديم تا مبادا [زمين‌] آنان [=مردم‌] را بجنباند، و در آن راههايى فراخ پديد آورديم، باشد كه راه يابند.

سوره انبا آیه 7-6 
آیا ما زمین را مهد آسایش خلق نگردانیدیم؟ و کوهها را عماد و نگهبان آن نساختیم؟ 

مطالب بالا تنها نمونه هایی از یاوه گویی های قرآن می باشد . امیدواریم که مسلمانان نه برای ما بلکه برای خودشان دلیلی برای قبول چنین یاوه سرایی هایی داشته باشند . 

مسلمان وقعی کیست ؟ مسلمان واقعی کسی است که به قرآن اعتقاد دارد .
 چطور ممکن است الله که نازل کننده اصلی قرآن است چنین آگاهی و سوادی از آفرینش خود داشته باشد ؟ الله یی که می گوید اقیانوس ها آرام و بی حرکت هستند و کوه ها را مانند میخ و ستون برای جلوگیری از حرکت زمین خلق کرده است و خورشید در چشمه لجن غروب می کند . حتی اگر معلم دبستان این چنین برای کودکان دبستانی یاوه سرایی کند حتما مور تمسخر کودکان قرار می گیرد و حال چگونه است که میلیونها مسلمان به چنین مزخرفاتی ایمان دارند . 
چرا تعداد زیادی از مسلمان حتی با وجوداینکه از محتوای قرآن آگاهی می  یابد و معنی آن را می فهمد باز هم مسلمان می ماند ؟ اصلی ترین دلیل این است که الله هرآنچه که یک انسان در قسمت وسوسه انگیز وجود خود می خواهد را به او می دهد . الله به او اجازه می دهد با حکم آسمانی هر تعداد زن که می خواهد در اختیار داشته باشد . الله به او اجازه می دهد که با حکم آسمانی حق دیگران را ضایع کند و اموال آنان را غارت کند . الله با حکم آسمانی به او اجازه می دهد که بر جان و مال و ناموس دیگران تسلط داشته باشد . انسان تشنه قدرت و تسلط بدون چون و چرا می باشد و الله این تشنگی را با حکم آسمانی رفع کرده و به او اجازه می دهد که امیال به نوعی اهریمنی خود را ارضا کند و لحظه ای هم ازاعمال خویش پشیمان نشود فقط کافیست کارهایی که انجام می دهد به نفع الله و اسلام باشد در اینصورت مانعی جلوی راهش وجود نخواهد داشت . 

چرا اسلام برای انسانیت بسیار خطرناک می باشد ؟
جواب این سوال بسیار ساده است و نیازی به آوردن دلایل و مدارک نیست . دلیلش این است که اسلام با حکم آسمانی اجازه ارتکاب هر نوع جنایتی را به پیروانش داده است . حکم آسمانی می باشد و در لوح محفوظ بوده و مخالفت با این ریختن حکم خون مخالفان را نه تنها حلال دانسته بلکه آن را مستحق پاداش هم میداند .به اعتقاد مسلمانان الله آفریدگار هستی می باشد و حکم آفریدگار بر همه احکام برتری دارد بنابراین اجرای حکم الله واجب می باشد .
هر گاه که از نوشته های مورخان و دانشمندان بسیار شهیر برای انتقاد اسلام استفاده می شود مسلمانان حالت جنگی می گیرند و همه آن مطالب را غرض ورزانه و جعلی می خوانند . اما آیا می توانند آیات قرآن را نیز جعلی بدانند ؟ برای درک حقیقت دین اسلام تنها کافیست به کتاب آسمانی و یا همان قانون اساسی اسلام که قرآن می باشد مراجعه کرد . قرآن بیان کننده ذات حقیقی اسلام می باشد . مگر اینکه مسلمانان مطالب قرآن را هم جعلی بدانند !!

   






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر