۱۳۹۱ دی ۲۱, پنجشنبه

ماجرای کشف قدیمی ترین قرآن در یمن


همیشه مسلمانان و آخوندها بر آسمانی بودن قرآن اصرار می ورزند و همیشه هم بزرگان و شواهد تاریخی پیدا می شوند که پوچ و بی محتوا بودن کتاب محمد را اثبات می کنند . داستان از این قرار است که کارگرانی در یمن مشغول باسازی یک مسجد بسیار قدیمی بودند که ناگهان به دست نوشته هایی بسیار کهنه مواجه می شوند . سازمان میراث فرهنگی یمن این دست نوشته ها را به بزرگترین دانشمندان زبان شناس و تاریخ شناس می سپارد و بنابراین پروژه ای بزرگ برای کشف حقیقت این دست نوشته ها آغاز می شود و بیش از چهل هزار میکروفیلم از این دست نوشته ها تهیه و روی آنها مطالعه می شود . دانشمندان به این نتیجه می رسند که این دست نوشته ها قدیمی ترین قرآن موجود می باشد . با مطالعه روی آن دانشمندان به این نتیجه می رسند که قسمت قابل توجهی از این قرآن کاملا بی معنی حتی در زبان عربی است  و قسمتهای دیگر آن هم دارای معانی پراکنده و از هم گسسته است . یکی از مهمترین دلایلی که آخوندها نمی خواهند قرآن به زبانی غیر از عربی خوانده شود همین بی معنی و مفهوم بودن آیات قرآن است . اگر شما ترجمه قرآن را بخوانید متوجه خواهید شد که یک کتاب کاملا بی محتوا و از هم گسسته است . و تنها دستوراتی که بر اساس خواسته های سیاسی و روانی محمد بوده دقیقا و صریحا بیان شده است . دین اسلام همانطور که از نامش پیداست پیروان خود را کاملا اسیر و بنده خود می کند و آنها را بیش از آنچه که به بهشت وعده دهد از جهنم و خشم الله می ترساند . بی محتوا بودن و بی معنی بودن قرآن حتی از نظر مسلمانان تقدس هم دارد و آن را به رمزآلود بودن قرآن ربط می دهند  . همه ما به خاطر داریم که در مدرسه همیشه به ما می گفتند که الف لام میم برخی از سوره ها رازی بین محمد و الله است وهیچ کس جز آنها از واقیعت این راز اطلاعی ندارد . بله متاسفانه این دین آنقدر پیروانش را مسخ کرده است طوریکه همه چرندیات آنرا با دل و جان می پذیرند . 
اما ما می توانیم این طلسم را بشکنیم و برای اینکار باید تدریجا قرآن و اسلام را در دید فرزندانمان بی اهمیت و ضد انسانی جلوه دهیم . بین همه ادیان بدترین و وحشتناک ترین آنها دین اسلام است چراکه عاطفه و بشردوستی را دردل پیروانش رشد می دهد . خوشبختانه دین اهریمنی اسلام از نظر بسیاری از جوانان امروزی ایران کاملا بی اهمیت و بی ارزش می باشد اما اگر کالبد ذهنی آنها را بشکافیم با همان ترس نهادینه شده از الله در ماورای ذهن آنها مواجه خواهیم شد بنابراین باید سعی شود که این ترس را از طریق مطالعه و روشنگری از وجودشان پاک شود . بیایید از همین امروز اگر خواهر یا برادر کوچکتر و یا فرزند در خانه داریم ذهنیت آنها را نسبت واقعیت آگاه نماییم . به آنها اجازه ندهیم که برنامه های دینی را تماشا نمایند و محیط خانه را از نحوست کتابهای اسلامی پاک کنیم . خانواده اصلی ترین و کوچکترین نهاد اجتماع است و هر جامعه ای بر اساس نهاد خانواده ها شکل می گیرد اگر امروز فرزندان خانه های خودمان را آگاه نماییم در آینده هیچ آخوندی قدرت حکمرانی به آنها را ندارد . سعی کنیم وقت فرزندان خود را در خانه با برنامه های شاد و آموزنده پر نماییم تا انگیزه ای برای تماشای برنامه های مذهبی تلوزیون نداشته باشند . آخوندها امروزه بسیار بیشتر از گذشته از طریق برنامه های تلوزیون و کتابهای درسی و برنامه های مدرسه درصدد تسخیر افکار فرزندان ما هستند . این اجازه را به آنها ندهیم چراکه در نهایت فرزندان ما بر اساس آموزه های ما رشد خواهند نمود . نباید این جنگ فرهنگی را به آخوند ببازیم .

مبارزه فرهنگی با آخوند ها :

  • ایجاد محیطی شاد در خانه برای فرزندان بدون در نظر گرفتن ایام سوگواری و مذهبی
  • حذف کرن قرآن و کتاب های دینی از محیط خانه
  • قطع ارتباط با بستگانی که خرافاتی و مذهبی هستند . مخصوصا بستگانی که مراسم مذهبی برگزار می نمایند . 
  • ممانعت از شرکت فرزندان در مراسم مذهبی
  • تحریم برنامه های تلوزیونی آخوندها از طریق فراهم آوردن محیطی شاد و برنا مهایی متفاوت . کارتون های آموزنده و شاد برای فرزندان خود تهیه نمایید تا نیازی به دیدن برنامه های تلوزیونی آخوندی نداشته باشند . 
  • خواندن کتاب های تاریخی و ادبی ایران برای فرزندان
  • بازدید ار مکان های باستانی ایران  و حذف کامل بازدید از هر نوع مکان مذهبی  از برنامه زندگی خود
همه این اقدامات باید بصورت تدریجی و غیرمستقیم انجام شود تا فرزندان ما در بیرون از خانه دچار مشکل نشوند . با سپاس از همه مادران و پردان باشرفی که فرزندان خود را با حقیت وحشتناک این دین اهریمنی آشنا می سازند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر