۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

جایگاه زن در اسلام وقرآن



این مقاله را تقدیم می کنم به مادر بزرگها و مادران و عده ای از نسل جوان دانشگاهی که قرآن را محترم می شمارند و آیاتی را که حقوق آنها را شدیدا نقض می کند و آنها را موجوداتی بی ارزش خطاب می کند را مقدس می دانند و هنوز هم این آیات اهریمنی را روی سر خود گذاشته و گریه می کنند . لطفا کمی بدون تعصب به حقیقت فکر کنید و خود را شریک جرم بزرگترین جنایت بشری یعنی پروش نسلی جاهل ننمایید . در ادامه به چند نمونه از احکام قرآن  درباره زن اشاره می کنم . 

  • یکی از داستانهایی که در قرآن معروف است و در بین آیاتی می باشد که به عربی می خوانید و زاری می کنید و به آن توسل می کنید آیه 7 سوره احزاب است که اشاره می کند به این داستان که محمد عاشق زن پسرخوانده خود می شود بنابراین الله بدون فوت وقت این آیه را نازل می کند که زید زنت را طلاق بده و در اختیار رسول الله بگذار , زید هم که پی به عشق محمد نسبت به زینب برده بود و نگاه های شهوت آمیز محمد به زینب برای او قابل تحمل نبود و مهمتر از همه  الله دستور داده بود و باید قبول می کرد و یا کشته میشد ,  بناچار پذیرفت . 
  • آیه 228 سوره بقره بطور واضح زنان را حقیرتر از مردان می شمارد .
  • آیه 30 سوره معارج - آیه 6 سوره مومنون به اختیارات نامحدود مرد به زن می پردازد .
  • آیه 11 سوره نساء سهم پسران را از ارث دوبرابر زنان بیان می کند .
  • آیه 15 سوره نساء می گوید که اگر 4 شاهد مسلمان شهادت دهند که زنی عمل ناشایست انجام داده او را می توان تا پایان عمر زندانی کرد . ( الله اکبر از این عدل اسلام )
  • آیه 34 سوره نساء حق تسلط و کتک زدن زن توسط مرد را بیان می کند .
  • آیه 223 سوره بقره زن را به حدی حقیر می شمارد که به مرد اجازه می دهد با او هرطور و هر زمان که دلش خواست نزدیکی نماید . 
  • قرآن با یک دید کاملا جنسی به زن نگاه می کند و حتی مردان را از فراهم آوردن انواع زنان برای آنها در بهشت خبر می دهد . در کل دید محمد و قرآن به زن یک موجود برای ارضای تمایلات شهوانی مرد می باشد . به عنوان مثال :  آیات 70و74 سوره الرحمن - آیه 35 تا 38 سوره واقعه - آیه 52 سوره ص
مثالهای بالا فقط چند نمونه از ا حکام قرآن در مورد زن می باشد . احادیث معتبر از محمد و امامان شیعه کاملا جایگاه زن را در اسلام مشخص می کنند که در مقالات بعدی به آنها خواهیم پرداخت .

آیا این امکان وجود دارد که انسانی کتابی را پرستش کند که یکسره او را بی ارزش و حقیر می شمارد ؟ بله این امکان در کشور ایران وجود دارد . 
 چه کسانی به نسل آینده خیانت می کنند ؟ والدین یا سیاستمداران








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر