۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

به عقاید دیگران احترام بگذارید - توهین نکنید - مودب باشید




زمانیکه درباره تاریخ حقیقی اسلام صحبت می کنیم با جملاتی مانند " به عقاید دیگران احترام بگذارید "  "توهین نکنید"   "مودب باشید"  از زبان بعضی از هموطنان مواجه می شویم و دقیقا این جملات انسان را به یاد دوران مدرسه - دانشگاه - برخورد حکومت با مردم در خیابان و ... می اندازد که تا چه اندازه آدمهای حامی دین دزدان مدینه به این گفتارها عمل می کنند مخصوصا زمانی که با یکی از برادران و یا خواهران بسیجی و یا حراستی برخورد می کنیم انسان واقعا بمعنی واقعی  "توهین نکنید "  " به عقاید دیگران احترام بگذارید " و ... پی می برد . دوستان یکی به میخ کوب و یکی به نعل کوب خدمت بزرگوارتان عرض کنم  که لازم است معانی یک سری از واژها را توضیح بدهم و البته اگر اشتباهی می کنم لطفا من را از اشتباه دربیاورید و بنده مرجعی معرفی کنید تا دایره واژگان پارسی خود را گسترش دهم . 

دزد : فردی که اموال دیگران را بدون رضایت آنها سرقت می کند ( البته 3000 میلیارد دزدی نیست این قضیه را اینقدر کش ندهید ) (در تاریخ اسلام : چی بگم ؟!؟ )

قتل : کشتن دیگران بدون اینکه گناهی مرتکب شده باشند ( حالا نمی دانم که کشتار بنی قریضه و کشتار هزاران ایرانی قتل محسوب می شود یا نه ؟ )

خشونت : برخورد غیرانسانی و ناشی از تنفر و عقده با دیگران 

تفرقه : ایجاد دودستگی بین مردم و در کل ایجاد دشمن 

نسل کشی : کشتن فله ای انسان ( بنی قریضه -  کشتار ایرانیان )

وحشت : ایجاد جو ناامن در بین مردم معمولا برای رسیدن به هدف خاصی ( تخصص سید علی و برادران دالتون ) 

سکس : برقراری رابطه جنسی با جنس مخالف برای ابراز عشق و لذت از عشق ( سکس با دختر 9 ساله را نمی دانم چه باید نامید )

تجاوز : 1- نادیده گرفتن هر حقی از حقوق انسان ها  2- سکس کردن به اجبار با زن مردم ( مثال :  آدم زن پسرخوانده خود را با حکم فوری و DHL شده از الله را صاحب شود - کشتن مردان یهودی و تجاوز به زنان آنها - تجاوز به زنان ایرانی از 1400 پیش تا به حال ) 

زن ستیزی : نادیده گرفتن حقوق زن به عنوان یک انسان - تحقیر کردن زن - بی ارزش پنداشتن زن    ( ارزش زن نصف ارزش مرد و ... )

دوستان لطفا کتاب مقدس الله را مطالعه نمایید تا بوفور با این مفاهیم برخورد کنید .

با تشکر 
کافر - بی ریشه - حرامزاده - نجس و بقیه مواردی که دوستان عنایت می کنند به ما نسبت می دهند . 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر