۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

کابوس تقدس آیات قرآن

از کودکی به ما می گفتند که کتاب قرآن بسیار مقدس است و حتی بدون وضو نباید به آن دست زد و حتما قرآن و نماز را باید به عربی خواند . این ذهنیت به مسلمانان تزریق می شد تا آخوندها بتوانند بدون اینکه مردم محتوای واقعی آن را متوجه شوند آن را مقدس جلوه داده و زیر سایه آن به اعمال شیطانی خود ادامه دهند . تا همین امروز هم بسیاری از مادران و مادر بزرگها بدون اینکه معنی قرآن یا نماز را بدانند مصرانه عبادت می کنند و به تقدس آن اصرار می ورزند . حال اگر یک پسر یا نوه ای سعی کند که معنی فارسی آن را به آنان بگوید یا او را سرزنش می کنند و کافر و از خدا بی خبر می نامند و یا اگر کمی روشنفکر باشند و اجازه دهند که معنی فارسی آن را برایشان بازگو کنیم و از قتل و کشتار و تجاوز به نوامیس مردم که در قرآن گفته شده برای آنها بگویند باز هم قبول نمی کنند و همه را دستور الله می دانند . براستی که محمد را می توان در روزگار خویش باهوش ترین فرد بشمار آورد که توانست تمامی افکار شیطانی خود را قانونی انجام دهد و همه آنها را دستور الله بنامد . الله یی که در آسمانهاست و بزرگ است و در قرآن به کرات تاکید شده که نباید او را بخشم آورد که انتقام جو و ستمگر است . 
آیا براستی آخوندهای اسلامی برای تقدس اصرار به خواندن قرآن به عربی دارند و یا دسیسه ای پشت پرده است ؟ پرواضح است که نیت شیطانی پشت پرده وجود دارد و آنها نمی خواهند که عوام مردم از معنی فارسی قرآن یا معنی قرآن به زبان مادری آن ملت چیزی بدانند تا بتوانند همچنان با دستاویز کردن الله نیات شوم خود را به سرانجام  و بدون اینکه عوام مردم بدانند به دستور همان الله و بر اساس قوانین کتاب الله کوچکترین مخالفت و انتقاد را سرکوب کنند . بسیار جالب است که در هر کشور مسلمانی مردم ملزم به خواندن قرآن به عربی هستند تا از اراجیف داخل آن آگاه نشوند . ما مردم ایران باید بدانیم که آزادی در گرو آزاد اندیشی است . مگر امکان دارد که ما آزادی بخواهیم اما اندیشه خود را زندانی عده ای دزد و قاتل نماییم ؟ ما باید بدانیم که جامعه ما دچار سرطان اسلامی است و اگر جلوی گسترش این سلول سرطانی را نگیریم از بین خواهیم رفت . امروز قدرتهای بزرگ شعار احترام به عقاید دیگران را سر می دهند تا همچنان عده زیادی را در تاریکی نگه دارند تا به اهداف خود برسند . آیا اگر کسی دارایی ما را به سرقت برد باید به عقیده او احترام بگذاریم ؟ اگر کسی به ناموس ما تجاوز کرد باید به عقیده او احترام بگذاریم ؟ اگر کسی ما را شکنجه و تحقیر کند باید به عقیده او احترام بگذاریم ؟ هموطنان عزیز دین اهریمنی اسلام 14 قرن است که اموال ما را به غارت می برد - به نوامیس ما تجاوز می کند و ما را از همان ابتدا تا به امروز و در سطح بین المللی تحقیر کرده است و آیا باید به عقیده اسلامی احترام بگذاریم ؟ آیا وقت آن نشده است که دور از هر نوع ترس و تعصب این دین و این کتاب را به زباله دان بیندازیم ؟ 
از پدران و مادران انتظاری نیست اما جوانان باید اقدام به پاکسازی خانه و ذهن خود از دین اسلام و قرآن و دیگر کتب اسلامی نمایند .در حال حاضر قدرت سرکوب در دست یک عده آخوند کفتار می باشد اما ما قدرت مبارزه در خانه های خود را داریم . راه حذف آخوند فقط به خیابان آمدن و انقلاب کردن نیست . بهترین راه نابود کردن آخوند نابود کردن اسلام است . آخوند یک شخص نیست بلکه یک ذهنیت و تفکر است که با سوء استفاده از ترس و تعصب دینی ما به ما حکمرانی می کند . 
با روش های مختلفی می توان این ذهنیت را نابود کرد . هیچ نیازی نیست که جان خود را به خطر بیندازید . اگر هر کسی فقط در خانه خود اقدام به پاک سازی نماید خیلی زودتر و آسان تر از آنچه که تصورش را می کنید آخوند را نابود خواهید کرد .
از همین امروز معنی فارسی قرآن را برای مادران و پدران خود بخوانید . برادر و خواهر خود یا برادرزاده و خواهرزاده خود را تشویق به خواندن شاهنامه و دیگر اثار ادبی ایرانی  نمایید . مهمترین و بزرگترین کاری که می توانید انجام دهید آموزش و تدریس تاریخ ایران به آنها می باشد . با بوجود آوردن یک جو خاص در منزل خود ذهن افراد کوچکتر را بصورت غیر مستقیم نسبت به قرآن و اسلام بی اهمیت نمایید
مبارزه را ار درون خود آغاز کنیم اگر هر کدام از ما ذهنیت آخوند را درون خود بکشیم دیگر هیچ آخوند عمامه ای یا کت شلواری به ما حکمرانی نخواهد کرد . 
با انتقال قرآن ها و کتابهای دعا به زباله دانی همزمان آخوند و دیکتاتوری آخوندی را هم به زباله دان انداخته ایم . 
این مطلب را هرگز فراموش نکنیم که آخوندها ایران را به چشم یک غنیمت جنگی بزرگ می بینند و بر اساس قوانین الله شان غنیمت جنگی حلال است  و اسیران ( که ما ایرانیان هستیم ) باید  به بردگی گرفته  شوند و آنچه را که الله می گوید بپذیرند و باج دهند و یا کشته شوند . 

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر