۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

بزرگترین دشمن مردم ایران اندیشه آنهاست . "اسلام آخوندها اسلام واقعی نیست "


اسلام آخوندها اسلام واقعی نیست . اسلام واقعی بهترین دین زندگانی است

این جملات را همه ما از پدران و مادران و حتی دوستان خویش که ادعای روشنفکر بودن می کنند بسیار زیاد شنیده ایم . امروزه جمع بسیاری از مردم تنفر خود را از آخوند ابراز می کنند ولی در برابر هر نوع انقاد منطقی از اسلام سریعا واکنش نشان می دهند و از قرآن چنان دفاعی می کنند گویی که این کتاب بهترین زندگی و پیشرفته ترین جامعه را به آنها ارزانی داشته است و با چشمانی کاملا بسته و مغزی آکنده از تعصب از قرآنی دفاع می کنند که بزرگترین سلاح در دست پیروان اسلام از محمد بن عبدالله تا سید علی برای کشتار و سرکوب و تجاوز مردم بوده است . دوستان علت اینکه بنده و امثال من برای حذف اسلام از فرهنگ و ذهن مردم ایران تبلیغ می کنیم . کینه و تنفر یا عصبانیت نمی باشد بلکه شاهد نابود شدن ملت و تاریخی بزرگی هستیم که با  وجود دشمن بزرگی به نام اسلام ,هر روز حقیرتر و عقب مانده تر از دیروز می شود  و این وظیفه را بر عهده ما قرار می دهد که تا پای جان برای از بین بردن اسلام در میهن خود بکوشیم چراکه معتقدیم ایران دشمنی جز اسلام ندارد و نخواهد داشت . این دین هیچ تناسبی با فرهنگ , تاریخ و نژاد ایرانی ندارد . ما ایرانی هستیم و تنها گناه ما شاید این بوده است که از نظر جغرافیایی در تیررس دزدان مدینه بوده ایم که اینگونه تاریخ و شرف ما را به تاراج برده اند . هموطنان عزیز ایرانیان دست کم 2500 سال تمدن دارند . منظور از تمدن این است که 2500 سال پیش در کشور ما قانون وجود داشته . دانشمندان وجود داشته اند , متفکر وجود داشته , موسیقیدان وجود داشته , سیستم ادرای وجود داشته , 2500 سال پیش در کشور ما سیستم پست وجود داشته است در شهرها سیستم فاضلاب بکار گرفته شده است . زنان در ایران محترم بوده اند و کاملا مساوی با مردان درنظر گرفته میشدند . سیستم حقوق , بازنشستگی , حقوق زنان کارمند در زمان بارداری وجود داشته است و مهمتر از همه 2500 سال پیش اولین منشور حقوق بشر در کشور ما توسط نژاد ما بوجود آمد . ما از آن تمدن به جایی رسیده ایم که در دنیا به چشم تروریست به ما نگاه می کنند . به فرزندان هخامنش که بوجود آورنده اولین منشور حقوق بشر تاریخ انسان بوده اند به دیده حقارت نگاه می کنند . به نظر شما دلیلش چه می تواند باشد؟ دلیلش جز این نیست که اجداد ما در آن زمان اندیشه نیک  داشته اند و انسان های واقع گرا و آزاده ای بوده اند در غیراینصورت امکان نداشت که بتوانند سربلند و شاد زندگی کنند . و اگر ما امروز در بدبختی زندگی می کنیم دلیلش چیزی جز اندیشه ما نیست که چنین روزگاری را برای ما ساخته است . 

در دنیای پیشرفته امروز انسانهایی که بسیاری آنها را کافر و نجس می دانند اختراعات و خدمات حیرت انگیزی برای بشریت یعنی برای فرزندان خداوند انجام می دهند .  به عنوان مثال دوستان سربازان گمانم امام زمان که تهدیدات و فحاشی های خود را بصورت کامنت و یا ایمیل ابراز می نمایید . اگر کافران نجس این سیستم را نساخته بودند برای فرستادن نامه های تهدید باید روزها  وقت صرف می کردید .
چرا الله پیروانش را اینگونه هدایت نکرده است که بتوانند خدماتی بزرگ برای بشر انجام دهند ؟ چرا پیروانش فقط به فکر آشوب و عملیتهای انتحاری هستند ؟ 
دوستان مطیع پروپاقرص قرآن بیایید تصور کنیم که اصلا آخوندی وجود ندارد . و خود قرآن را فقط بررسی کنیم . مگر ادعا نمی کنید که قرآن دست نخورده است ؟ مگر ادعا نمی کنید که کسی نمی تواند آن را تغییر و یا چیزی به آن اضافه نماید ؟ پس قرآن را از صفحه اول به زبان مادری خود مطالع کنید و اگر جنایتها و پلیدیهایی که در آن وجود دارد را متوجه نشدید روش خواندن خود را عوض کنید و بار دیگر آنرا بدور از هرگونه تعصب مطالعه نمایید و باور کیند اگر قرآن را بزبان مادری هر ملتی و با نگارش و ویرایشی مانند یک کتاب معمولی چاپ کنند . همه شما بعد از خواندن , نویسنده آنرا به پلیدی و گرفتار افکار شیطانی بودن محکوم می کنید . 

دوستان عزیز طرفدار قرآن و الله این راهی که شما می روید چیزی جز تاریکی - عقب ماندگی و ذلت برایتان به ارمغان نمی آورد و این موضوع 14 قرن است که ثابت شده است . آخوند مانند فردی است که با یک مسلسل در برابر شما ایستاده و قصد کشتن شما را دارد و شما از او بسیار می ترسید چراکه حتی یک چاقو در برابر مسلسل او ندارید . مسلسل او قرآن است اگر مسلسلش را از او بگیرید آیا باز هم دلیلی برای ترس از او دارید؟ آیا باز هم می تواند شما را تهدید کند و یا بکشد ؟ 

برای جنگیدن با آخوند فقط اسلحه او را بگیرید اسلحه ای که توسط اندیشه شما پر از تیر  و آماده شلیک می شود


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر