۱۳۹۱ اسفند ۲۸, دوشنبه

چرا جشن های باستانی خار چشم آخوند است ؟






به نام ایران 

 
با نگاهی به تاریخ تاریک اسلام بوضوح ویژگیهای اجتمایی این دین برای شما نمایان خواهد شد . اسلام دینی است بر اساس ترور و حشت و پستی و از هر گونه صفات انسانی دور می باشد . عشق در دین اسلام معنی ندارد و زیبایی تا جایی که مربوط به پایین تنه دزدان مدینه بوده ارزش داشته است . اسلام هیچگاه سازنده عشق و زیبایی نبوده و هیچ اثر با شکوه و بزرگی از این دین و پیروانش بوجود نیامده است . در کل اسلام طرفدار خشونت - نفرت و تاریکی و غم می باشد چراکه قصد دارد از پیروان خود انسانهایی درنده خو بسازد تا بتواند به رویای محمد برای رسیدن به امپراطو ری اش جامه عمل بپوشاند . در کل تاریخ اسلام تا به امروز هیچ اثر بزرگی از پیروان این دین دیده نشده است . موسیقی , رقص , نقاشی , عشق , بوسه عاشقانه , شعر , منطق و مهمتر از همه شادی بطور کل با این دین در تناقض هستند . آخوند اسلامی برای حکومت به مردم نیاز به استفاده از ابزارهای اهریمنی قرآن دارد . چراکه آخوند بخوبی می داند که بر جامعه ای می تواند حکومت کند که دارای مردمی افسرده - غمگین و متنفر از یکدیگر می باشد . دلیل تنفر و دشمنی آخوندهای کفتار از جشنهای باستانی ایران کاملا واضح می باشد . تا قبل از حمله  دزدان مدینه به کشور ما ایرانیان مردمانی شاد بودند و از هر موقعیتی برای شادی و جشن استفاده می کردند . شادی باعث ایجاد عشق و علاقه میان مردم می شود و این فرمول کاملا مورد تنفر اهریمنی بنام آخوند می باشد . اما خوشبختانه از زمان هجوم اعراب وحشی به ایران تا امروز بسیار سعی شده تا زبان و جشنهای باستانی مردم ایران نابود شود اما خوشبختانه نیروی اهورایی موجود در این آیین و زبان زیبای ایرانیان بر نیروی تاریک اهریمنی اسلام چیره گشته و هرگز نابود نشده و نخواهد شد . 
ما نسل سوخته ایران هستیم و تنها وظیفه ای که برایمان باقی مانده است نابود کردن دین شیطانی اسلام در ایران است و تا آخرین نفس دست از مبارزه برنخواهیم داشت . مبارزه ما زمانی پایان خواهد یافت که دین اسلام از سینه تک تک ایرانیان بیرون رفته باشد و همه ما باید بدانیم که تاروزی که این نیروی اهریمنی در سینه ما وجود دارد هرگز به ایرانی آباد نخواهیم رسید . تنها چیزی که ایران و فرهنگ ایرانی را نابود ساخت ورود منحوس دین اسلام به ایران بود . 
اما روزهای سیاهی رو به پایان است و اهورای ایران زمین مژده بهار ایرانی را به ما می دهد . چراکه بسیاری از ایرانیان به آغوش مادر اهورایی خود بازگشته اند و خود را از سیاهی و نکبت اسلام نجات داده اند . همه ما باید از سیاهی این دین به سپیدی مارد اهورایی خود پناه ببریم . با وجود ستمها و ناشکری هایی که قرن ها بر مادر اهورایی خود روا داشته ایم اما او همچنان آغوش خود را برای ما باز کرده است و همچنان با آمدن نوروز به ما وعده روشنایی می دهد .
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر